iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   gesprek beëindigen gaat moeizaam (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21502-gesprek-beeindigen-gaat-moeizaam.html)

toasted cookie 14-09-08 11:52

gesprek beëindigen gaat moeizaam
 
hey
Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de verbinding wel verbroken (ik hoor de ander niet meer) maar volgens mijn iPhone gaat het gesprek gewoon door want hij blijft de gesprekstijd doortellen, en na 20 sec ongeveer stopt het gesprek en kom ik in het hoofdmenu. Ik zou graag willen weten of er meer mensen met dit probleem zijn en of er wat aan te doen is. Want dit is gewoon irritant en extra onnodige kosten.

Alvast bedankt,

Tom

Vassili 14-09-08 23:18

een keer herstellen misschien

Solari 25-09-08 14:19

Gesprek beeindigen lukt niet.
 
Heeft iemand ook problemen met het beeindigen van gesprekken?
Als ik een gesprek wil beeindigen blijft de tijd gewoon doorlopen. Pas na 10 seconden wordt het gesprek pas daadwerkelijk beeindigd.

Bomans 25-09-08 14:28

https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif samengevoegd

L3ON 30-12-08 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toasted cookie (Bericht 190197)
hey
Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de verbinding wel verbroken (ik hoor de ander niet meer) maar volgens mijn iPhone gaat het gesprek gewoon door want hij blijft de gesprekstijd doortellen, en na 20 sec ongeveer stopt het gesprek en kom ik in het hoofdmenu. Ik zou graag willen weten of er meer mensen met dit probleem zijn en of er wat aan te doen is. Want dit is gewoon irritant en extra onnodige kosten.

Alvast bedankt,

Tom

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds day 1. Mijn iphone werkt top, alleen blijft de gesprekstimer soms doorlopen wanneer ik een gepsrek wil beeindigen. Ik kan op "stop gesprek" drukken wat ik wil, maar meestal duurt het nog 10 sec. voordat het gesprek beeindigt wordt in mijn scherm (alhoewel het contact dan al wel enige tijd verbroken is) en dat ik weer terug ga naar het hoofdmenu. Zwaar irritant.

Ik hoopte eigenlijk met een upgrade van 2.1 naar 2.2 dit probleem te verhelpen, maar helaas! Weet iemand hoe dit te fixen is? Heb jij dit inmiddels weten op te lossen Tom?

Thnks!

evmw 30-12-08 17:26

Dit probleem kan door je SIM komen, zeker wanneer deze al wat ouder is (er zijn verschillende SIM versies namelijk). Andere SIM proberen of nieuwe SIM bij je telecom provider aanvragen is dus wellicht het proberen waard.

bako 30-12-08 21:45

waarschijnlijk voor de mensen die nog 2.1 hebben willen niet upgraden vanwegen dat yellowsn0w unlocken wat je kan doen is een custom firmware (2.1) downloaden, in itunes shift+herstellen drukken je firmware selecteren en dan herstellen dan hersteld itunes hem met de zelfde baseband en zelfde firmware

L3ON 31-12-08 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 236170)
Dit probleem kan door je SIM komen, zeker wanneer deze al wat ouder is (er zijn verschillende SIM versies namelijk). Andere SIM proberen of nieuwe SIM bij je telecom provider aanvragen is dus wellicht het proberen waard.

Dat zou best eens goed kunnen. Ik ben namelijk al jaren abo. bij T-mobile en heb zelfs nog een Ben-simkaart (:D) in m'n iPhone zitten. Ik zal T-mobile eens vragen om een nieuwe sim.

Thanks!!

L3ON 12-02-09 15:55

Helaas!... Het swappen van mijn oude simkaart voor een nieuwe heeft niet gewerkt. Nog steeds kan ik om de een of andere bizarre reden gesprekken soms niet ophangen. Terwijl de verbinding aan de andere kant al verbroken lijkt, kan ik op "ophangen" drukken wat ik wil, maar telt de teller toch nog voor zo'n 10 sec. door alvorens ik weer naar het hoofdscherm kan.

Heeft iemand misschien nog andere suggesties??? :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.