//

update

update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb sinds een week een iphone 1gen deze heb ik geupdate naar 2.1 met Michael’s Custom Firmware 2.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-08, 18:55
its-me its-me is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Middelbeers
Berichten: 3
Standaard update

Hallo allemaal
ik ben nieuw hier en heb sinds een week een iphone 1gen deze heb ik geupdate naar 2.1 met Michael’s Custom Firmware 2.1 dit werkt perfect dus daarvoor mijn dank aan Michael,
nu weet ik er niets van dus alleen maar opvolgen wat er staat geschreven.
nu heb ik toch een probleempje?? als ik nu de info bekijk staat er bij capaciteit 6.6 GB beschikbaar 6.3 gb Is dit normaal
phone is trouwens een 8 gb us
unlockt etc.
ben niet meer zo piepjong dus begrijp het allemaal niet zo goed.
kan iemand mij hierop een antwoord geven aub
bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 18:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 18:23
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update f1aap Unlock 40 22-09-08 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.