//

iPhone dood na aansluiten op iPod interface navigatiesysteem

iPhone dood na aansluiten op iPod interface navigatiesysteem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu bijna een jaar een iPhone. Meteen nadat ik hem kocht heb ik m'n navi (een Pioneer AVIC-HD1BT) laten voorzien van een iPod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-08, 10:24
grasvezel grasvezel is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nu bijna een jaar een iPhone. Meteen nadat ik hem kocht heb ik m'n navi (een Pioneer AVIC-HD1BT) laten voorzien van een iPod interface. Dat is een appart kastje wat het aansluiten van een iPod mogelijk maakt. Je kunt dan niet alleen muziek luisteren, maar ook de iPod bedienen vanaf het touchscreen van de navi. Eerst getest in de auto van een vriend die al zo'n ding had met een 'gewone' iPod, werkte prima.

Afgelopen vrijdag ging m'n iPhone ineens dood toen ik hem aansloot op m'n navi. Dat wil zeggen: Ik had er 5 minuten daarvoor nog mee zitten mailen, ik stap in de auto, sluit hem aan en hij doet niks meer. Geen beeld, geen geluid, resetten lukt ook niet. Dus ik hem uit elkaar gehaald, batterij los gesoldeerd, even gewacht en weer vastgesoldeerd. Hij was daarna behoorlijk in de war, maar dat heb ik gelukkig kunnen 'redden' door hem in dfu mode te zetten en een restore uit te voeren.

Afgelopen weekend heb ik wel wat auto gereden en heb daarbij gewoon m'n iPhone aangesloten om muziek te luisteren. Dat werkte gewoon.

Dus ik stap vanmorgen weer in de auto, sluit m'n iPhone aan en weer dood... Niks lijkt te helpen. Er komen een aantal vragen in me op:

- Waarom heeft dit bijna een jaar gewerkt en levert het nu problemen? Is het misschien een software issue? Ik draai sinds kort 2.0.2.

- Is er een andere manier om m'n iPhone weer aan de gang te krijgen? Ik heb weinig trek om hem nu weer open te moeten maken en de batterij los te solderen. Knoppen tegelijk indrukken enzo (reset) en home button langer vast houden (dfu mode) heb ik al geprobeerd.

- Waardoor wordt dit veroorzaakt, en wat is er aan te doen?

Update: Net de batterij losgesoldeerd, even gewacht en weer vastgesoldeerd en m'n telefoon doet het (gelukkig!) weer.

Laatst gewijzigd door cypher21; 15-09-08 om 11:10. Reden: geen edit gebruikt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren

Labels
dood, iphone, ipod interface



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bedienen ipod/iphone na aansluiten op autoradio Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 19 26-05-11 09:39
mijn iphone werkt niet met de BMW ipod interface enjoyy iPhone algemeen 0 23-10-10 22:30
Ipod touch op tv aansluiten fashionboy18 iPhone algemeen 6 12-01-09 08:26
Sony XA-110IP iPod Interface For UniLink jaz075 iPhone accessoires en onderdelen 4 05-10-08 22:41
Blaupunkt iPod interface apoZ iPhone accessoires en onderdelen 16 01-09-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.