iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Sms doorsturen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21599-sms-doorsturen.html)

mriek 15-09-08 10:26

Sms doorsturen
 
Weet iemand een app waarmee je smsjes gewoon kan doorsturen? Ik heb namelijk geen zin om alles over te typen :)

Ik heb geen jailbreak en dat wil ik ook graag zo houden.

Alvast bedankt!

Bomans 15-09-08 10:30

Als je geen jailbreak hebt is dit niet mogelijk vrees ik.

FleavKe 15-09-08 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 191115)
Als je geen jailbreak hebt is dit niet mogelijk vrees ik.

En als je wel jailbreakt? Welke app kan je daar dan het best voor gebruiken?

Bomans 15-09-08 14:21

biteSMS

ballantines 02-11-08 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mriek (Bericht 191111)
Weet iemand een app waarmee je smsjes gewoon kan doorsturen? Ik heb namelijk geen zin om alles over te typen :)

Ik heb geen jailbreak en dat wil ik ook graag zo houden.

Alvast bedankt!

Als je Irealsms koopt zijn al je problemen opgelost! €5,00 only!

macfreaker 02-11-08 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballantines (Bericht 212530)
Als je Irealsms koopt zijn al je problemen opgelost! €5,00 only!

Bitesms is gratis.:D

@arjan 02-11-08 17:57

kan irealsms niet vinden in de appstore

macfreaker 02-11-08 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @arjan (Bericht 212661)
kan irealsms niet vinden in de appstore

Kan je alleen downloaden in cydia net als bitesms.

FleavKe 04-11-08 16:11

Je kan ook "CopiercIN" gebruiken. Heel makkelijk te gebruiken, en niet enkel voor sms. Gewoon kopieren en plakken.

ballantines 05-11-08 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @arjan (Bericht 212661)
kan irealsms niet vinden in de appstore

klopt maar wel op cydia!

anne westerhof 04-12-08 19:45

Beste Arjan,

Welke software moet ik downloaden om smsjes door te sturen.

ik hoor graag nader,

Met groet,

anne

BadSide 04-12-08 19:53

Zoals hierboven al is gezegd, BiteSMS is gratis, en je kunt er SMS'jes mee doorsturen.

ikke123 04-12-08 20:13

en als ik dan bitesms gebruikt , en iemand stuurt een sms naar mij , kom die dan in de standaard sms app terecht of in bitesms , of in allebei app.
Stel als ik één of andere dag bitesms niet meer gebruik dus wist , staat dan mijn sms'jes nog in de standaard sms app.

Buur 04-12-08 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikke123 (Bericht 227055)
en als ik dan bitesms gebruikt , en iemand stuurt een sms naar mij , kom die dan in de standaard sms app terecht of in bitesms , of in allebei app.
Stel als ik één of andere dag bitesms niet meer gebruik dus wist , staat dan mijn sms'jes nog in de standaard sms app.

Ja, ze maken gebruik van dezelfde database waarin je smsjes staan, dus je raakt geen smsjes kwijt. Je zou ze zelfs door elkaar kunnen gebruiken en dan nog niet. In BiteSMS kun je opgeven welke app je als standaardapp wilt (dat is dan wel handig, want dat is dan de app die het cijfertje op het icoontje laat zien).
Oja, vergeet in BiteSMS niet in te stellen dat je gewoon via je eigen Carrier wilt versturen. Tenzij je via gekochte credits van BiteSMS wilt versturen natuurlijk (kan handig zijn in het buitenland, want dan goedkoop).
BiteSMS heeft het voordeel van kunnen doorsturen, maar er zijn nog meer voordelen: je kan per smsje verwijderen (i.p.v. alleen de hele conversatie, zoals de standaard SMS-app). En er zit een teller ingebouwd. Dus je weet nu exact hoeveel smsjes je verstuurt. En dat allemaal gratis (in tegenstelling tot iRealSMS).

Seabert 05-12-08 20:34

Ik las op de site van BiteSMS dat het 6 cent per sms kost, maar hoe gaat dit precies in zijn werk?

Groeten

Buur 05-12-08 21:52

Je kunt ook kiezen voor verzenden via je eigen carrier, dan kost het je niks (behalve smsjes binnen je normale sms-bundel van bijv. T-Mobile).

biancahey 08-12-08 12:01

Mijn tel is simlockvrij. Ik wil graag een ontvangen sms doorsturen naar iemand anders. Ik vind het overigens een slechte zaak dat dat niet eens standaard kan. Maar goed. Wat moet ik doen en evt. installeren om dat wel voor elkaar te krijgen. Misschien overbodige info want ik heb er niet zoveel verstand van maar mijn toestel is niet gejailbreakt of andere zaken behalve origineel via de provider simlockvrij.
Waar kan ik een bepaald programma vinden om er op te zetten zodat ik kan doorsturen? Ik heb bitesms gevonden maar daar heb ik cydia voor nodig. Kan ik die ook installeren of niet en waar kan ik dat evt. vinden?

macfreaker 08-12-08 12:50

Wanneer je een jailbreak doet dan heb je toegang tot cydia en bitesms. Bitesms is gratis en daarmee kan je sms doorsturen. En in de laatste versie kan je emoicons meesturen.

biancahey 08-12-08 13:08

Kan een jailbreak dan evengoed terwijl mijn toestel simlockvrij is?
Heb er duidelijk geen verstand van hoor. Kun je me ook wijzen waar ik de volledige uitleg kan vinden om te jailbreaken? En welk prog. ik daar evt. voor nodig heb en zo.
Ik ben altijd bang iets fout te doen waardoor mijn telefoon niet meer werkt.

OOOH 08-12-08 17:52

Je kan zonder problemen jailbreaken.

Als je even op het forum kijkt/zoekt kon je dit ook wel vinden.

Idem voor informatie over jailbraken: dit iis ook gewoon op het forum te vinden!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.