Iphone 1e Generatie Herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone wil niet herstellen, ik heb hem in recovery (of DFU) mode staan en sluit hem aan op Itunes.. daar druk ik op alt+herstellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 1e Generatie Herstellen
Mijn Iphone wil niet herstellen, ik heb hem in recovery (of DFU) mode staan en sluit hem aan op Itunes.. daar druk ik op alt+herstellen en kies een Iphone_restore.ipsw van mijn bureaublad en dan gaat hij herstellen maar geeft na een paar seconde een foutmelding met bijvoorbeeld "Erorr 6, Erorr 2001 enz.)
Mijn Iphone heeft firmware 2.1 en is niet unlocked of ge-jailbreaked. Hij is dus nu helemaal weer out-of-the-box en ge-update naar de nieuwste versie. @ Moderators: Ik heb [1.0] Pwnage Tool 2.1 verzameltopic (OSX versie) en andere topics all door gelezen en geprobeerd maar kom niet verder... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het had shift + herstel moeten zijn.
Volgens mij kan je de iphone in dfu zetten en dan SHIFT + HERSTEL. |
|
||||
|
||||
Nee in mac is het alt herstel. Heb je al op het forum gezocht naar error 6? Er zijn al verschillende oplossingen voor.
|
||||
|
||||
Sorry, iets te snel gelezen dacht dat het om een windows machine ging.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg een Erorr 2001... die 6 heb ik wel verholpen.
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde ik had geupdate naar 2.1 vanaf 2.0 nu ben ik ondertussen terug naar 2.0.2 gegaan maar als ik nu quickpown opent kent hij mijn firmware niet geeft 'ie aan.
Wat te doen? |
|
|||
|
|||
Ik ga dus naar Itunes, alt+Herstellen en kies de gedownloade firmware Iphone_1.1.1.ispw ( ik heb nu 2.1) en dan zie een laadbalkje lopen.. als die aan het eind is krijg ik foutmelding:" erorr 20" Ik ben eerder erorr 6,2001,8 enz tegen gekomen....
Ik weet het niet meer..... |
|
|||
|
|||
Mhm dat krijg ik niet bijmij gaat in iTunes alles goed... Ik ben ook ten einde raad
|
|
||||
|
||||
Herstel gewoon met de echte 2.1 van iTunes en dan quickpwn erover heen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Quick pwn werkt bij mij niet.. ik heb het al meerdere malen geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2.1 wel hersteld..
|
|
||||
|
||||
En wat werkt er dan niet aan quickpwn Heb je wel de 1.1 versie voor de mac?
|
|
|||
|
|||
Ik had Quickpwn 2.1 nog wat... ik probeer ff 1.1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan dus ook herstellen naar 2.1 en dan QPWN? Dan is hij ook simlockvrij???
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt..
@ Michael: m'n werkt weer en ik kan weer bij m'n contacten enz... maar ik krijg geen signaal (vodafone zou dat moetn zijn) Moet ik daar een ander prog voor gebruiken? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jongens voor mij heeft het gewerkt!!! Toppie!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e generatie | Arjen1 | iPhone algemeen | 1 | 08-11-10 18:47 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
Iphone 1e Generatie (1.1.4) | hawtin | Archief | 1 | 29-07-09 14:07 |
1e 2e generatie iphone | Dualcore | Archief | 2 | 18-08-08 12:36 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|