//

Iphone crasht op firmware 2.1

Iphone crasht op firmware 2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) En dan zegt apple dat firmware 2.1 die problemen op moet lossen, nou het werkt nog niet perfect volgenmij want ik heb nu al weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-08, 09:18
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard Iphone crasht op firmware 2.1

En dan zegt apple dat firmware 2.1 die problemen op moet lossen, nou het werkt nog niet perfect volgenmij want ik heb nu al weer het eeuwig durende appeltje in beeld.
Licht deze keer denk ik wel aan de jailbreak software want ik was bezig met het springboard aan het restarten na een map aanmaken in categories, ging die uit tijdens het springboard herstarten, startte die opnieuw op en het apple logo verdween daarna niet meer uit beeld.

Al meer mensen die dezelfde fout hebben gehad of ook al een crash of fw 2.1? En weet iemand misschien een simpele oplossing zouden weten, want die jailbreak firmware er terug op zetten duurt echt véél te lang.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 09:27
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

probeer eens een harde reset (home+sleep ingedrukt houden)

Als dat niet werkt, en je kunt niet meer opstarten, dan ben ik bang dat je mag gaan restoren
  #3  
Oud 16-09-08, 09:30
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus Bekijk bericht
En dan zegt apple dat firmware 2.1 die problemen op moet lossen, nou het werkt nog niet perfect volgenmij want ik heb nu al weer het eeuwig durende appeltje in beeld.
Licht deze keer denk ik wel aan de jailbreak software ....
Tsja je hebt je antwoord al denk ik .. dus redelijk suggestief om gelijk de schuld bij apple neer te leggen!
__________________
"Microsoft Products are Generally Bug Free"
-- Bill Gates
  #4  
Oud 16-09-08, 10:46
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je bent inderdaad hard in je uitspraak. Hiermee heeft Apple niets te maken.
Je probleem onstaat door een programma die je via een jailbreak hebt geïnstalleerd ...

Daarvoor is Apple helemaal niet verantwoordelijk.
  #5  
Oud 16-09-08, 12:41
AnneMarie AnneMarie is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

bij mij crasht het ook steeds terwijl ik er alleen programma's van de appstore op heb staan en een legale 3g.
Ik snap er niets van
ik wil gewoon die 2.1 er ook op maar zodra ik het laat bijwerken loopt alles vast en geeft het foutcode 1604
  #6  
Oud 16-09-08, 17:59
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Ik denk toch wel dat deze fout door de software van apple komt, maar ik zeg niet dat ik het de taak vind aan apple om dat op te lossen. Als het kwam tijdens een app runnen op de legale fw 2.1 zou ik wel vinden dat het de schuld van apple was.

en Cypher, harde reset werkt niet.


EDIT:

Heb nu zelf al een oplossing gevonden, om de een of andere reden lukte het om de custum van michael erop te zetten in recovery mode met itunes 8, nu is het al minder erg want vooral het terugaan naar itunes 7.7 en weer terug naar itunes 8 duurde het langste.

Laatst gewijzigd door Bomans; 16-09-08 om 19:38. Reden: edit-knop gebruiken aub!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crasht, start op, crasht... nachtegaaal iPhone algemeen 6 07-03-11 21:21
iphone crasht gedeeltelijk baronball iPhone algemeen 2 01-11-10 22:04
iPhone 4 crasht DeChap iPhone algemeen 9 05-10-10 23:23
iphone camera crasht rubenpeters iPhone algemeen 4 27-10-09 14:34
iPhone: Iphone met Firmware 3.0 crasht hoe weer de 3.0 te krijgen? missvirusje Jailbreak 3 13-09-09 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.