iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Untitled icoon op springboard (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21711-untitled-icoon-op-springboard.html)

jamespels 16-09-08 11:33

Untitled icoon op springboard
 
Na de update naar firmware 2.1 (iphone 3G 16GB Mobistar) heb ik een icoon "untitled" op mijn springboard, als je erop klikt gaat safari naar een lege pagina. Je kan het verwijderen, maar als je de iphone uitschakelt en terug op zet staat het icoon er weer.

Weet iemand hoe het mogelijk is dit te verwijderen?

Reservekopeie helpt niet, alleen als ik de iphone "herstel" is het weg, maar dan ben ik ook mijn sms ed kwijt, dus dit is geen optie....

Thx,

Peter

jamespels 06-10-08 22:40

Niemand met hetzelfde probleem of een oplossing?

brecht5566 08-10-08 13:33

ik denk: "Als je met SSH in je iPhone/iPod Touch gaat dan zie je een mapje bij "applications" en dat mapje heet: "Demo.app" of iets dat er op lijkt. En ik denk dat dat te voorschijn is gekomen in je iPhone ik weet niet waarvoor Demo.app is.

RHCPeter 04-11-08 18:54

Heb het nu ook. Wordt er onderhand best gek van. Kan het iets met winterboard te maken hebben?

King1987 04-11-08 19:10

is het niet heel simpel: Laat je iconen wiebelen, dan komt er een kruisje, en weg drukken maar? Dan heb je "zet in beginscherm" heb gekozen van een leeg safari scherm?

Succes :D

RHCPeter 04-11-08 19:14

Ok heb nu de Themes gedelete en ze zijn weg. :)

macfreaker 04-11-08 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamespels (Bericht 192005)
Na de update naar firmware 2.1 (iphone 3G 16GB Mobistar) heb ik een icoon "untitled" op mijn springboard, als je erop klikt gaat safari naar een lege pagina. Je kan het verwijderen, maar als je de iphone uitschakelt en terug op zet staat het icoon er weer.

Weet iemand hoe het mogelijk is dit te verwijderen?

Reservekopeie helpt niet, alleen als ik de iphone "herstel" is het weg, maar dan ben ik ook mijn sms ed kwijt, dus dit is geen optie....

Thx,

Peter

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter (Bericht 213460)
Heb het nu ook. Wordt er onderhand best gek van. Kan het iets met winterboard te maken hebben?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter (Bericht 213468)
Ok heb nu de Themes gedelete en ze zijn weg. :)

Tuurlijk zijn die weg nu. is gewoon een lege webapplicatie die sommige themes meeinstalleren om ze mooier te laten lijken of om bvb een grote klok op je springboard te krijgen.

Ray 30-11-08 13:57

Ik had hetzelfde en heb de oplossing gevonden:
SSH naar /var/mobile/Library/WebClips
Alle bestanden (.webclip) verwijderen

Respringen of rebooten en nu moeten ze weg zijn.

jamespels 30-11-08 14:01

Ja, maar dan moet je iphone steeds gejailbreakt zijn?

Ray 30-11-08 14:12

uiteraard, anders kan je die bestanden niet verwijderen.

Vassili 01-12-08 18:55

dat zijn die Blanks.app had ze ook wordt je helemaal gek van:P

OwBeeGee 04-12-08 12:53

Lege icons op me springboard!
 
:confused:

Ik krijg steeds stuk of 20 lege icons "untitled" op me springboard!

het zijn lege web pagina links... als ik ze verwijder staan ze er na een tijd opeens weer :eek: al 2 dgn die dingen aan het verwijderen en ze blijven terug komen!!!

Iemand een idee? welk programma dit doet?

InternetRebel 04-12-08 12:56

Mjah, lijkt me iets van MobileSafari dan. Op de desktop los ik problemen altijd op door eerst eens een keer de preferences weg te gooien maar ben nog niet thuis genoeg op de iPhone om te weten of je dat daarbij ook zomaar mag/kan doen.

libia 04-12-08 15:50

Heb je niet iets verkeerds geïnstalleerd?

macfreaker 04-12-08 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OwBeeGee (Bericht 226858)
:confused:
Ik krijg steeds stuk of 20 lege icons "untitled" op me springboard!
het zijn lege web pagina links... als ik ze verwijder staan ze er na een tijd opeens weer :eek: al 2 dgn die dingen aan het verwijderen en ze blijven terug komen!!!
Iemand een idee? welk programma dit doet?

Heb je een bepaalde theme geinstalleerd voor winterboard ? Kijk eens met scp of diskaid in volgende map op je iphone. /var/mobile/library/webclips maak deze leeg en het is verholpen.

King1987 04-12-08 18:05

Topic's samengevoegd

Uxstyle 04-12-08 19:48

Ik had dit pas geleden ook met mijn iphone, uiteindelijk was het door een app uit installer (airhorn).

Verwijder even alle apps die je van cydia/installer hebt gedownload een voor een. Dan kan je uitzoeken door welke app het kwam.

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.