//

"vastgelopen"iPhone

"vastgelopen"iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Winpwn had ik keurig een update gedaan van 1.1.4 naar 2.0 en dit werkte goed. Ik kreeg alleen de mobiele data van T-Mobile niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-08, 09:58
Wola Wola is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard "vastgelopen"iPhone

Via Winpwn had ik keurig een update gedaan van 1.1.4 naar 2.0 en dit werkte goed. Ik kreeg alleen de mobiele data van T-Mobile niet aan de praat. Ik wilde graag alles..... En vervolgens heb ik iPhone ook geflashed op 4.6 (was 3.9). Dat is het begin van de ellende. Ik krijg nu alleen nog maar het iTunes logo met de kabel te zien en krijg bij het herstellen fouten in de vorm van 1601, 1604, 6 -1. Krijg niets meer aan de praat. Ook geprobeerd om met Winpwn 2.0.0.4 een nieuwe iPSW file te maken maar ook deze kan door iTunes niet worden ingelezen. iBricker en Ziphone bieden ook geen oplossing. Wie weet hier een afdoende methode om te herstellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
2.0, bootneuter, error 1604, upgrade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.