sms bericht verschijnt op scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met een Jailbreaked iPhone kan je Kate installeren van Rip-Dev. Naast een aantal andere leuke tweaks kan je vwb sms kiezen of ie voorvertoning laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met een Jailbreaked iPhone kan je Kate installeren van Rip-Dev. Naast een aantal andere leuke tweaks kan je vwb sms kiezen of ie voorvertoning laat zien, of alleen een signaal geeft. Superhandig!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
code aan laten, en voorvertoning uitschakelen is een aparte optie bij codeslot
|
|
|||
|
|||
Heb alles 10 x gedaan, maar krijg nog steeds die voorvertoning te zien. :-(
|
|
|||
|
|||
Krijg je de hele tekst te zien of alleen de naam van degene die sms-t want dat is het enige wat je volgens mij kunt veranderen anders heb je PYSL of KATE nodig, daar mee kun je die popup uitschakelen en krijg je alleen een geluidsmelding en een notifcatie op het icoontje
|
|
|||
|
|||
Ik wou helemaal geen sms voorvertoning. Iblacklist (via Cydia) kan dit! Wel een geluidje maar geen popup. Het programma heeft meer opties zoals een blacklist maken en tijden instellen waarop je niet gebeld kan worden.
Ik heb geregistreerd voor een full version, kost 9 euro. |
|
|||
|
|||
Citaat:
jah dit is wat ik ook nodig had. thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kate kon ik zo snel niet vinden maar PYSL ziet er zeer uitgebreid uit! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
KATE moet je zeer zeker niet installeren op je iphone. Het enige wat ik daar nog over heb gehoord is klachten over dat de iphone niet meer werkt en zodra je de KATE eraf haalt alles verholpen is. Ik raad je aan om KATE er niet op te zetten en in tussen tijd is de naam KATE ook veranderd (Weet niet in welke nu) Maar tip DON'T INSTALL!!
|
||||
|
||||
Weet iemand waarom ik de ene keer gewoon het tekstbericht zie en de andere keer de naam en het woordje tekst erachter?
Ik had eerst het codeslot erop zitten, maar dat heb ik er weer afgegooid en nu krijg ik dus afwisselend de tekst te zien of de naam. Het liefst zou ik gewoon altijd de naam en het woordje tekst altijd zien. |
|
||||
|
||||
SMS Berichten schermen
Citaat:
Bedankt Ruben! Het werkt inderdaad wat hij zegt!!!!!! • Codeslot (pinbeveiliging) AAN. Toon deel van sms UIT • Vraag om code: Na 4 uur. • Hij schermt ze keurig af!!!!!!! BEDANKT VOOR DE TIP! Ik vond het ook zeer irritant.... |
|
||||
|
||||
Wat gaat er gebeuren als je dit allemaal gedaan hebt en vervolgens het codeslot weer uit zet, komt de ontvangen sms dan meteen weer terug?
|
|
|||
|
|||
hallo , ik heb pysl geinstalleerd
kan iemand me zeggen hoe alles moet staan bij de settings ik heb alles geprobeerd , krijg nog altijd gans het bericht te lezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS verschijnt op lockscreen met "SLUIT" button | moreno | iPhone algemeen | 15 | 28-06-10 14:34 |
Scherm oplichten bij sms | mcbbvb | iPhone algemeen | 4 | 12-06-09 18:08 |
Melding 'sms-diensten' in scherm | Maartbaart | iPhone algemeen | 6 | 26-02-09 20:44 |
sms bericht niet gelijk op scherm | dureappel | Archief | 2 | 20-04-08 14:18 |
sms applicatie blank scherm | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-03-08 21:45 |
|
|