iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   sms bericht verschijnt op scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2182-sms-bericht-verschijnt-op-scherm.html)

blaugrana 11-11-07 20:13

sms bericht verschijnt op scherm
 
Ik vind het irritant dat wanneer er een nieuw sms bericht binnenkomt, dat deze meteen leesbaar is op het scherm...

Is er een manier om dat uit te schakelen?

Freek 12-11-07 00:17

Al verschillende malen gepost op dit forum: ga naar settings en zet een beveiligingspincode. Nu komt er een scherm waarin je de sms-preview aan/uit kan zetten.

blaugrana 12-11-07 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 14804)
Al verschillende malen gepost op dit forum: ga naar settings en zet een beveiligingspincode. Nu komt er een scherm waarin je de sms-preview aan/uit kan zetten.

Ja, maar dan ben je genoodzaakt de telefoon te beveiligen... Ik wil het zonder de telefoon te moeten beveiligen!

ruben 12-11-07 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 14805)
Ja, maar dan ben je genoodzaakt de telefoon te beveiligen... Ik wil het zonder de telefoon te moeten beveiligen!

desnoods stel je 't zo in dat 't pas na 4u in gaat.
hoe vaak komt 't voor dat je 4u lang niet op je telefoon kijkt? behalve dan wanneer je slaapt.

EDIT

never mind.
de passcode lock moet in zijn gegaan voordat ie de smsjes afschermd.
dus je moet immediately kiezen om 't gewenste (en niet gewenste) effect te krijgen.



shorty 12-11-07 17:04

blaugrana, dit zal niet gaan. Of er moet een update van Apple komen of er moet een 3rd party applicatie komen die hier voor gaat zorgen.

Jean72 07-09-08 21:12

sms voorvertoning
 
Als ik nu een sms ontvang zie ik meteen het bericht op mijn startscherm verschijnen
Hoe kan ik dit uitschakelen ? (dus wil gewoon alleen de melding en het aantal berichten zien staan en niet het bericht meteen)

ButcherJF 07-09-08 21:16

Is nog geen echte oplossing voor. Zoek eens op 'SMS' en je zult zien dat er meer zijn die er net zo over denken als jij.

klaverentwee 07-09-08 21:40

En ik vraag me af of die oplossing er binnenkort gaat komen.

Tjeerd 07-09-08 22:12

Als je er een cijferslot opzet krijg je alleen een melding dat er een sms is en van wie.

Bomans 07-09-08 23:58

intelliscreen kan dat ook uitzetten.

Moet je wel betalen na de trialperiode?

MarkBender 09-09-08 19:15

je kan in opties ook sms preview gewoon uitzetten dan staat er alleen dat je een sms hebt ontvangen en van wie...

Jean72 10-09-08 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 186582)
je kan in opties ook sms preview gewoon uitzetten dan staat er alleen dat je een sms hebt ontvangen en van wie...

Kun jij me dan even vertellen hoe ik bij opties kom ? Via welke schermpjes ga jij dan ?

MarkBender 10-09-08 01:32

settings-> general-> passcode lock-> sms preview. Werkt als je het slide to unlock scherm ziet.. Miss moet je wel een passcode lock erop zetten maar de tijd zet je dan op de maximale inactieve periode.. Hoop voor je dat je dit bedoelt ..! Succes

Jean72 11-09-08 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 186833)
settings-> general-> passcode lock-> sms preview. Werkt als je het slide to unlock scherm ziet.. Miss moet je wel een passcode lock erop zetten maar de tijd zet je dan op de maximale inactieve periode.. Hoop voor je dat je dit bedoelt ..! Succes

Hoi, wat ik zie is: instellingen, algemeen , hier zie ik alleen een codeslot staan, maar dat is dus met alleen in te stellen door een code(geen tijd)
Zie in elk geval niks van sms preview staan ?



PS, heb hem nu gevonden: eerst lock code invullen en daarna gedaan wat jij zei, op 4 uur gezet inactief.
Dank je !

knrd 11-09-08 01:00

Met Pysl kan het ook.. te downloaden via Cydia bij iClarified geloof ik..
Ik had eerst een blacklist aangemaakt om het even te testen. Daarna de blacklist verwijderd maar de opties nog wel aan staan dat hij het sms geluid blokkeerd en de melding en toen kreeg ik ook geen melding dat ik een smsje had. Ik denk als je alleen aan zet dat je geen melding wilt dat dit ook wel zal werken zodat je alleen een geluidje hoort.

MarkBender 11-09-08 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 (Bericht 187557)
Hoi, wat ik zie is: instellingen, algemeen , hier zie ik alleen een codeslot staan, maar dat is dus met alleen in te stellen door een code(geen tijd)
Zie in elk geval niks van sms preview staan ?



PS, heb hem nu gevonden: eerst lock code invullen en daarna gedaan wat jij zei, op 4 uur gezet inactief.
Dank je !

Ik hoop dat dit was wat je zocht... Succes er mee en graag gedaan...

chipbroker 11-09-08 17:46

Ik heb dit ook met Pysl voorelkaar gekregen werkt top !:D

Krijg geen popup alleen een geluidje...

divingjohan 12-09-08 15:18

Code weer uitzetten
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 (Bericht 187557)
Hoi, wat ik zie is: instellingen, algemeen , hier zie ik alleen een codeslot staan, maar dat is dus met alleen in te stellen door een code(geen tijd)
Zie in elk geval niks van sms preview staan ?



PS, heb hem nu gevonden: eerst lock code invullen en daarna gedaan wat jij zei, op 4 uur gezet inactief.
Dank je !


Je kan hierna gewoon de code uitschakelen, de instellen van de voorvertoning blijft behouden hoe je hem had staan (uit denk ik)

gr.
DJ

Cmdaulnis 12-09-08 15:24

Maar wat is hier dan de lol van?
Nu zie je dus alleen van wie en niet alvast de tekst..
Is dit voor als je vriendin met je telefoon aan het spelen is ofzo?

chipbroker 12-09-08 15:47

Ik had laatst een leverancier op bezoek en ze had haar Iphone op tafel liggen. gedurende het geprek kreeg ze steeds sms-jes die gewoon te lezen waren.

niet erg discreet dus, daarom vind ik een geluidje (wat ik uit kan zetten) met een aanduiding op het sms icoon prettiger.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.