//

Schermpje aan laten?

Schermpje aan laten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af of het erg slecht zou zijn om het scherm aan te laten als ie thuis op het dock staat. Of zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-08, 19:48
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard Schermpje aan laten?

Ik vroeg mij af of het erg slecht zou zijn om het scherm aan te laten als ie thuis op het dock staat. Of zou het scherm hier veel onder lijden?

Dit ziet namelijk veel mooier uit. Zou het alleen gevolgen hebben voor de accu! Vroeger bleven de schermpjes van telefoon's ook altijd aan. Nou waren dat wel geen kleuren schermpjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-08, 19:57
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Heb ondervonden dat de iphone dan wel warm wordt , wanneer je het scherm laat aan staan.
  #3  
Oud 17-09-08, 22:06
Richard.v.Naam Richard.v.Naam is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 56
Standaard

Nu moet me even iemand corrigeren als ik het fout heb.

Maar het backlight van je IPhone heeft een bepaald aantal branduren. Dus ik zet em altijd zo veel mogelijk uit!
  #4  
Oud 18-09-08, 02:40
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard.v.Naam Bekijk bericht
Nu moet me even iemand corrigeren als ik het fout heb.

Maar het backlight van je IPhone heeft een bepaald aantal branduren. Dus ik zet em altijd zo veel mogelijk uit!
True, maar aan die uren kom je niet als gewone gebruiker. Al zou je bij wijze van spreken je telefoon 5 jaar laten aan staan, dan nog zal ie niet zo 123 kapot gaan. Anders zouden veel LCD schermen in grote bedrijven het binnen een jaar al begeven. Bij mij staan ze ook altijd aan. Zijn eigenlijk nog nooit uitgeweest. Ja, met upgrades aan hardware voor een half uur.
  #5  
Oud 18-09-08, 02:42
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Zou het voor de batterij niet doen topicstarter. Die wordt nu constant geladen. Wanneer je de telefoon op de normale manier oplaad, stopt de telefoon zodra de batterij vol is de toevoer van energie. Maar als je scherm aan staat, zal je batterij constant worden bijgeladen, wat als effect heeft dat je batterij het eerder begeeft dan je backlight.
  #6  
Oud 18-09-08, 03:03
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Voor wie overdreven geïnteresseerd is in LCD display techniek of gewoon tijd teveel heeft staat hier wel een interessant artikel over de branduren per LCD kleur en helderheid. Portable Design ARTICLE
  #7  
Oud 18-09-08, 16:34
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Heb ondervonden dat de iphone dan wel warm wordt , wanneer je het scherm laat aan staan.
Humm dus is meschien niet zo'n goed idee om hem aan te laten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le0 Bekijk bericht
Zou het voor de batterij niet doen topicstarter. Die wordt nu constant geladen. Wanneer je de telefoon op de normale manier oplaad, stopt de telefoon zodra de batterij vol is de toevoer van energie. Maar als je scherm aan staat, zal je batterij constant worden bijgeladen, wat als effect heeft dat je batterij het eerder begeeft dan je backlight.
Ik heb niet de hele tijd het dock op spanning staan he. Ik trek de stekker vaker wel eruit als ie vol is

@InternetRebel

thja dan zal ik hier eens kijken in het weekend.

Bedankt mensen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backlight aan laten tijdens opladen mikkelnl Jailbreak apps en thema's 7 22-08-10 16:37
Mobiele datanetwerk aan laten staan ? stef007 Mobile Vikings 2 22-02-10 18:44
Optie iphone aan laten USB forumzoeker Jailbreak apps en thema's 0 29-01-10 23:40
Nummer laten zien gekoppeld aan contacten iFilip iPhone algemeen 2 01-03-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.