//

weergave sms en notities wijzigen

weergave sms en notities wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heb inmiddels 3 dagen mijn belgische unlocked iPhone met een kpn abonnement. Ben mega tevreden. Niets te klagen over 3g ontvangst, batterij duur (zelfs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-08, 15:39
feek feek is offline
• iOS 2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard weergave sms en notities wijzigen

Hoi,
heb inmiddels 3 dagen mijn belgische unlocked iPhone met een kpn abonnement. Ben mega tevreden. Niets te klagen over 3g ontvangst, batterij duur (zelfs met gebruik van Wi-Fi) of synchronisatie. Ook het virtuele toetsenbord went snel.

Het is een waardige vervanging van mijn Palm Treo 650. Moet er wel bij zeggen dat deze destijds (ruim drie jaar geleden) zijn tijd ver voor was. En zelfs een aantal punten/functies mis ik op de iPhone, maar die zijn hier al vaker genoemd (copy-paste, office edit ondersteuning, navigatie....).

Minpuntje vind ik dat je de preferences niet in een applicatie kunt wijzigen en dat je steeds terug moet naar 'instellingen'.

Verder vind ik de weergave van de sms-conversaties werkelijk vreselijk. In iChat (op mac) heb ik die balonnetjes-weergave ook meteen uitgezet. Maar ik heb die optie op mijn iPhone nog niet gevonden Heb ik ergens over heen gekeken? Of heeft iemand een suggestie? Ik wil gewoon een lijstweergave van de opeenvolgende berichten.

Ook zou ik de layout van notities in de 'standaard' style van de iPhone willen hebben en niet zo een quasie handgeschreven font Ook deze instelling heb ik niet kunnen vinden, klopt dat?

Oh ja, nog iets vreemds, waarom zijn de tasks vanuit iCal van de mac niet geimplementeerd? Dat zou je toch verwachten.

Maar al met al is het een prachtig toestel

mzzl feek
__________________
MacBook - iMac - iPhone

Laatst gewijzigd door feek; 18-09-08 om 15:45.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkeerde weergave SMS Royke iPhone algemeen 1 29-06-09 21:17
iPhone: Update naar 2.1: sms/foto's/notities kwijt? daaf85 Jailbreak 7 12-11-08 18:49
Tekst (sms) conversatie weergave gaat fout Uncle iPhone algemeen 1 14-04-08 10:59
[1.1.2] Wel weergave aantal sms-karakters? N33D iPhone algemeen 13 08-03-08 12:10
SMS Weergave crius Archief 1 07-03-08 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.