iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Call Forward Active op FW 2.1 uitschakelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/22189-call-forward-active-op-fw-2-1-uitschakelen.html)

iPhonebooth 02-04-09 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geethreeforce (Bericht 234412)
Uitschakelen is simpel.
Werkt op < 2.1 en 2.2.
Ga naar het keypad van je telefoon en toets ##004# en toets CALL.
That's all ;-)

Ik lees hierboven dat je dan ook gelijk je voicemail uit zet???? Klopt dat?

yingie 03-04-09 16:46

Nee hoor, die blijft gewoon werken. Of Visual Voicemail werkt weet ik niet, maar dat is alleen voor TMobile-klanten. Voor een jailbroken 1st generation iPhone is er niets aan de hand: ik krijg nog steeds sms-jes binnen als ik een voicemailbericht heb en kan ze gewoon afluisteren door op 'voicemail' te klikken.

iPhonebooth 06-04-09 12:10

Ik heb het inmiddels geprobeerd, maar mijn voicemail gaat ook uit... Heb hem via Vodafone wel weer aan kunnen zetten, maar zit nog steeds met dat iriitante call forwarding pop-upje...

yip 13-04-09 13:31

net even ##004# gedaan en mijn voicemail blijft gewoon werken hoor!
super tip

Faithz 13-04-09 19:52

Mijn voicemail geeft ook de geest met deze code (Vodafone)

yingie 13-04-09 23:53

Vreemd, hoor. Ik heb ook Vodafone en mijn voicemail blijft gewoon werken. :D

iPhonebooth 14-04-09 09:15

Nou, mijn Vodafone voicemail gaat echt uit... Echt jammer want ik ben dat Call forwarding ding echt zat....

yingie 20-04-09 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhonebooth (Bericht 277454)
Nou, mijn Vodafone voicemail gaat echt uit... Echt jammer want ik ben dat Call forwarding ding echt zat....

Probeer die code nog eens en stel dan opnieuw bij Vodafone de gewenste berichtgeving in voor gemiste oproepen en voicemails.

Strifer 21-08-09 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 279554)
Probeer die code nog eens en stel dan opnieuw bij Vodafone de gewenste berichtgeving in voor gemiste oproepen en voicemails.

ik heb vodafone en dat ##004# werkt, maar dan is mijn voicemail dus uit. en dat wil ik niet. als ik dan via 12331 mijn voicemail weer aanzet is ook weer dat irritant schermpje actief.

ik heb geen jailbreak, dus een gewone simlockvrije iphone 3g en wil erg graag dat stomme schermpje krijgt. het gekke is dat op mijn oude telefoon zo'n schermpje niet meer in beeld kwam (100% zeker) en toch mijn voicemail aanstond. nu heb ik even een andere sim erin gedaan om te kijken en heb ik lopen *****n met die instellingen nu krijg ik het dus niet meer voor elkaar: of dat bericht en met voicemail OF geen bericht en zonder voicemail. erg frustrerend, want ik wil mijn iphone niet jailbreaken.

Shorty007 21-08-09 11:00

dat is volgens mij heel die melding van call forewarding :p dattie dus naar je voicemail over gaat als je niet optijd opneemt....dus als je die uitzet, is je voicemail uit :p
of niet???
waar staat die melding anders voor?

Strifer 23-08-09 10:00

ja, dat had ik - helaas - ook al begrepen. toch jammer dat ie niet sneller weggaat of dat je het weergeven uit kan zetten (zonder jb).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.