//

Iphone kapot?

Iphone kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week een nieuwe iphone 3g 16 gb gekregen ( mijn 2de de eerste die ik kreeg zat een scheur in het beeldscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-08, 23:54
roell roell is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Exclamation Iphone kapot?

Ik heb vorige week een nieuwe iphone 3g 16 gb gekregen ( mijn 2de de eerste die ik kreeg zat een scheur in het beeldscherm bij afleveren na 3 weken bij de reparatie van t-mobile gelegen te hebben heb ik uiteindelijk een geheel nieuw toestel gekregen), met abbo van t-mobile ik heb em toen aangesloten en gelijk de nieuwe update gedaan. In de tussen tijd is het een paar x voorgekomen dat na bellen het beeld zwart wed en na 5 sec weer normaal. Nu viel mijn iphone uit en ik probeerde hem aan te doen alleen kreeg ik alleen het apple logo te zien en hij startte niet op. dus ik zoeken op internet en daar stond de iphone aansluiten en teglijk de home knop ingedrukt houden dus heb ik dit gedaan en nu staat er aansluiten met itunes op mijn scherm. Als ie dan aangesloten is zegt ie dat ie hetsteld moet worden en als ik dan op herstellen druk in itunes gaat ie ze gangetje om em te herstellen maar na 10 min krijg ik dan de boodschap kan de iphone niet herstellen onbekende fout 1002. Ik heb het nu al 3 x geprobeerd en mijn iphone al 6x opnieuw opgestart.
Wie weet wat ik moet doen help ajb!

Dankjewel alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-08, 05:34
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

kijk een op google 'error 1002+iphone'. zijn meerdere topics over.
betste dat ik snel gelezen is dat je beseband verwijderd is!
__________________
at your service
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is kapot bjornzweers iPhone algemeen 5 21-08-10 14:57
Iphone kapot?? ferry25 iPhone algemeen 22 29-06-09 12:25
iPhone 1e gen.: Iphone kapot bvdb Unlock 8 16-10-08 00:26
HELP! iPhone kapot?! ramoness Archief 3 02-08-08 10:48
iphone kapot? Stoepkrijt iPhone algemeen 1 31-03-08 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.