1.1.1 - Youtube 'Error playing movie' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort de 1.1.1 firmware. Draaide weken op de 1.0.2 en had geen probleem voor Youtube filmpjes te spelen, nu blijkbaar wel. Heb zowel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.1 - Youtube 'Error playing movie'
Heb sinds kort de 1.1.1 firmware. Draaide weken op de 1.0.2 en had geen probleem voor Youtube filmpjes te spelen, nu blijkbaar wel. Heb zowel EDGE als Wi-Fi geprobeerd : krijg wel de lijst met filmpjes te zien, kan ze zelfs als thumbnail zien, zoeken en aanclicken...maar dan krijg ik telkens 'ERROR PLAYING MOVIE'...en dit voor om het eender welk filmpje.
Heb ook de 3 bestanden via Installer (Surrealnetworks) geïnstalleerd, de Iphone een 'harde' reset gegeven, maar probleem blijft dus... Anyone ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem blijkbaar opgelost : via Wi-Fi lukt het niet...wel via EDGE.
Misschien een probleem met de firewall... Good to know |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook weleens, als ik het dan een tijd later weer probeer doet hij het zonder problemen. Lijkt me meer een probleem van de iPhone zelf, dat hij soms de movies niet snel genoeg binnen kan krijgen of iets dergelijks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error logo bij afspelen youtube-video | mongoltjuh | Muziek, foto & video | 0 | 14-08-10 12:16 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn | X_chinese | Jailbreak | 2 | 08-09-08 15:21 |
Foto: "this movie can not be played" error youtube | Maxman | Muziek, foto & video | 8 | 05-03-08 23:49 |
|
|