Kan niet aan de onderste toetsen bij invoer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Belgische I phone kan ik niet in het menu de onderste toetsen gebruiken.: tw 123 space return Dus geen internet instellen of code ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet aan de onderste toetsen bij invoer
Bij mijn Belgische I phone kan ik niet in het menu de onderste toetsen gebruiken.: tw 123 space return
Dus geen internet instellen of code ingeven voor Wi-Fi. Heb bijna alles geprobeerd, is dit een software fout? Of moet ik dit ding terugbrengen voor reparatie ? Michael. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens een restore naar 2.1.
als dat niet werkt is het een hardware probleem |
|
|||
|
|||
Vraagje wat zijn dan de stappen die ik moet doen om naar 2.01 te gaan ?
Totaal wissen van 2 uur en weer activeren ? Maar dan pakt ie toch automatisch 2.02 ?? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Nee niets lijkt het probleem op te lossen vandaag even naar Mobistar gecrossed om het ding in te leveren voor reparatie.
Michel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: kan geen nummer toetsen na JB?? | silversungun | Jailbreak | 1 | 20-01-11 14:42 |
Toetsenbord toetsen groter kan maken | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-11-09 10:13 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Onderste toetsen bij toetsenbord onbereikbaar | Krideri | iPhone algemeen | 4 | 16-06-08 21:20 |
|
|