iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   aan/uit standby knop werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/22642-standby-knop-werkt-niet-meer.html)

laurensxeon 27-09-08 18:57

aan/uit standby knop werkt niet meer
 
ik heb een iphone 2G 8GB USA.

nu doet mijn aan/uit standby knop het niet meer, soms had ik er wel eens last van maar nu reageert ie helemaal nergens meer op.

ik kan wel gewoon bellen en de iphone gebruiken maar het is zeer irritand.

ik heb overigens sterk het idee dat het een software fout is.

mijn FW is 1.1.3 is het verstandig om te updaten naar 2.1 en dan weer unlucken en jailbreaken?

heb al van alles geprobeert. aan de lader doen, reserve kopie maken en opnieuw terug zetten (niet zo handig want dan zet ik de fout ook weer terug als het software prob. is.)

iemand tips, ideeën.

hoe zit het met garantie nu? mag er toch wel vanuit gaan dat ik naar een apple reseller kan gaan als ie echt dood is. ze kunnen we nagaan via de serie nummer dat er nog garantie op zit.

slodo 27-09-08 19:40

ik zou hem ff updaten naar 2.1

laurensxeon 27-09-08 20:30

nou update gedaan naar 2.1 nu kan ik de power button nog niet gebruiken :( ik denk dat ik hem nu bij het grof vuil kan doen.

bij quickpwn ben je genoodzaakt om de powerbutton te gebruiken i.v.m DFU modes zetten.

//--edit

wat ik nu ga doen is itunes downgraden naar 7.4, dan fw1.1.3 er weer opzetten en dan hacken met ziphone

slodo 27-09-08 21:08

gebruik geen ziphone!!!
daar kan je problemen mee krijgen, gebruik liever iliberty+

Quintin 28-09-08 12:12

Hoe is het hier afgelopen?

Ik zit ook nog steeds met dit probleem, en zou dit graag oplossen

laurensxeon 28-09-08 14:29

kreeg hem niet terug naar FW 1.1.3. op de 1 of andere manier deed de powerknop het weer als ik hem wat harder indrukte.

ik heb nu FW 2.1 maar ik denk dat ik nog een hoop moet instellen om alles weer zo tekrijgen als ik wou.

probleem opgelost

iTim 08-10-08 13:33

same problem here.. in 2.1. maar soms doet ie het wel, en dan weer niet. Periodes wel en dan weer niet.. iemand oplossingen?? :(

Quintin 08-10-08 13:35

Bij mij is het toch gelukt!

Met een naald en een balpen heb ik het kunnen indrukken.. Het was een heel geknoei, en nu kan ik hem terug gebruiken!

iTim 23-10-08 15:40

Ik heb het probleem nog steeds. Als ik de power button met een speciale stof schoonmaak doet hij het 2 min. Daarna reageert hij niet meer. Het is gewoon lastig.. iemand oplossiingen of tips please? (iphone 3g 2,1)

iTim 23-10-08 15:54

Hebben nog meer mensen hier last van?

Quintin 23-10-08 18:18

Ik heb hier ook nog steeds last van, maar hij deed het eens heel even en heb hem toen snel terug gejailbreakt.. Werkt nu wel nog niet, maar ik kan hem al terug gebruiken..

Welk product gebruik je dan?

iTim 23-10-08 18:27

Een speciale bus schuimreiniger, voor pc en dergerlijke. Maar heeft et te maken omdat er vuil onder zit? Of toch software matig.. want soms doet ie het wel een paar dagen en dan weer weken niet.. behalve als ik even dat schuim ero spuit...?

iTim 24-10-08 22:04

Als iemand problemen heeft hiermee of oplossingen. Post deze dan aub, samen komen we er wel uit!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.