//

gesprek valt weg tijdens bellen

gesprek valt weg tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daar ben ik ook benieuwd naar... Zelfde probleem, zeer frustrerend......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-10-10, 19:26
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Daar ben ik ook benieuwd naar... Zelfde probleem, zeer frustrerend...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-10-10, 18:57
ronnie41 ronnie41 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mij Iphone nog niet terug van KPN hij is nu 2 weken onderweg en ik ben zelf ook zeer benieuwd.
Mij is verteld dat ik er zeker van uit moest gaan dat het wel 3 tot 4 weken kon gaan duren, dat is best lang maar mijn telefoon moet gewoon goed werken dus heb ik er geen probleem mee dat het wat langer duurt.
Er staat bij de track and trace dat hij nog steeds in behandeling is bij de reparateur, maar ik beloof jullie dat ik me zal laten horen op het moment als ik hem terug heb en er ook eerst een gesprek van langer dan een paar minuten mee heb gebeld.

Ik kan er dus nu nog niks van zeggen helaas.
  #43  
Oud 25-10-10, 21:28
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Wij wachten rustig af... Ik zal de mijne binnenkort ook maar terug brengen naar T-mobile voor een reparatie :-(
  #44  
Oud 25-10-10, 22:56
bunzomenge bunzomenge is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Heb iPhone 3 GS seder juli, 4.1 ge-update al vrijwel direct. Ook vrijwel direct uitvallende gesprekken, spontane reboot tijdens gesprekken. Van T- moblie winkel nieuwe simcard gekregen, leek te helpen maar nu toch weer het zelfde probleem. Niet alleen spontane reboot maar sinds vandaag ook spontaan afsluiten tijdens gesprek!! Bah! Netwerkinstellingen net opnieuw ingesteld, ben benieuwd maar heb er hard hoofd in. En dat voor zo'n duur toestel, waarvan de fabrikant beweert het aller-allerbeste te zijn. Hoe maak je een back-up? Gewoon koppelen aan je PC en dan gaat t vanzelf?
En daarna restore? En daarna weer aan de PC en alles staat er weer op? Hmmm!
  #45  
Oud 01-11-10, 09:39
ronnie41 ronnie41 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Ok hier dan mijn ervaring na het terug sturen via het KPN business center.

Zoals gezegd zaterdags 9 oktober ingeleverd bij KPN en vandaag 1 november opgehaald bij dat zelfde center.

Status van het reparatie rapport.

Klachtomschrijving klant:

  1. Toestel geeft een spontane reboot na een gesprek van ongeveer 3 a 4 minuten
Garantie:

  1. De reparatie is onder garantie uitgevoerd

Gestelde diagnose van het defect:

  1. In- of uitschakel-probleem

Reparatie omschrijving:

  1. Apparaat omgeruild

Vervangen onderdelen:

  1. 1x Swap Apple Iphone 3GS

Kosten:

  1. € 0,00 (incl btw)
_________________________________________________________________

Zoals jullie kunnen zien heb ik dus een hele nieuwe Iphone gekregen van Apple na mijn klacht over het spontane rebooten van de telefoon, ik ben hem in totaal 3 weken kwijt geweest en heb sinds vanochtend mijn telefoon weer terug.

Ik kan niet anders zeggen dat ik het een top service vind, of dat een service is van Apple of KPN weet ik niet maar ik hoop dat mijn problemen hiermee nu zijn opgelost, want een in en uitschakel probleem kwam mij niet bekend voor met mijn Iphone maar ze hebben het gewoon zo opgelost denk ik.

Ik hoop dat anderen met dit verhaal ook hun voordeel kunnen behalen.

Gr,
Ronnie
  #46  
Oud 05-12-10, 16:14
perfortuna perfortuna is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb dit zeer vervelende probleem. Sinds upgrade naar laatste firmware.
Heeft iemand al een oplossing voor het probleem, ben geen zakelijke gebruiker bij kpn
  #47  
Oud 05-12-10, 16:29
bunzomenge bunzomenge is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb inmiddels een beroep gedaan op de garantie van mijn Iphone. Werd bijzonder goed te woord gestaan bij de T molbije winkel en later, bij nabellen met het service centre ging dat ook prima (hoewel ik geen Youp heet....)
Ik heb de telefoon na ca. 2 wk teruggekregen ,maar dat krijg je dus geen nieuwe, maar een refurbished. Vind ik raar ik had de mijne in juli gekocht. (ben overigens gewoon perticulier gebruiker) Dit toestel werkt verder prima, kan eindeloze telefoongesprekken ermee voeren, reboot niet. Raar is alleen dat ik, op mijn eigen website kijkend, een filmpje door klikken niet meer aan de praat kreeg; dat ging op mijn eerste toestel zonder problemen, daar hoefde ik niets voor te laden. Ook dit op het forum gezet, niemand weet een werkbare oplossing. Wellicht was mijn eerste toestel ook al refurbisherd en was er per ongeluk iets op blijven staan??? Apple blijkt dus ook hiermee weer zeer onvriendelijk te zijn t.o.v. andere systemen. (mijn filmpjes zijn met windows gemaakt, .WMV.
  #48  
Oud 24-02-11, 10:45
drossarg drossarg is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Beste,

ik ben een nieuwe Iphone gebruiker. Tijdens gesprekken met mijn wederhelft van ongeveer een paar minuten veranderen onze stemmen ineens in robotstemmen en niet meer verstaanbaar! is zeer vervelend. Iemand een oplossing?
  #49  
Oud 07-04-11, 17:50
msgambler msgambler is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard 4.3.1 hetzelfde probleem met Telfort

Ik heb hetzelfde probleem vanaf 4.3.0.
Na een minuut of 3 hoort men mij niet meer maar ik de ander wel...

Telfort reageert niet.
  #50  
Oud 07-04-11, 19:44
gipi gipi is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb bijna een jaar last gehad van spontaan rebooten tijdens gesprekken, alles geprobeerd geen oplossing. maar nu ben ik er vanaf!
Goodbye Iphone 3GS - Welcome Se Xperia Arc! heerlijk...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid valt weg tijdens bellen ena01 iPhone algemeen 11 17-11-11 13:32
Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg msgambler iPhone algemeen 1 10-04-11 11:51
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. Arjen_R iPhone algemeen 2 18-07-09 13:08
Gesprek valt weg. forum.bericht Jailbreak apps en thema's 0 12-02-08 17:55
Gesprek valt soms weg blaugrana iPhone algemeen 12 03-01-08 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.