iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HTC (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2278-htc.html)

Guest-201207071607 13-11-07 20:25

HTC
 
op de HTC site staan ook veel erg mooie phones die tegen die iphone opkunnen vind ik...

www.htc.com

signs2007 14-11-07 08:58

Ik vindt juist van niet. Ik heb zelf nog een HTC Touch liggen en die komt nagenoeg niet in de buurt van de functionaliteit van de Iphone.

HTC heeft de finger-touch niet ver genoeg in de OS gebouwd.
Hierdoor is de finger-touch alleen praktisch op het hoofdscherm.

Eenmaal een sms/mail typen heb je toch weer de stylus nodig.
Voor de rest zit er 64 mb werkgeheugen in waarvan er 40 in gebruik is door de OS etc.

Ik heb nu de iphone een tijdje en hij bevalt mij uitstekend.
En ja tuurlijk missen we een aantal dingen aan de iphone zoals een goede support voor bluetooth. Maar dit is allemaal op te lossen door software updates. :D

Stiruam 16-11-07 15:43

Nee zeker geen iPhone killer...!

iPhone is meer dan een smartphone!

Peter 16-11-07 18:31

er wordt op bright gezegd dat de HTC een smartphone is en de iPhone een multimediaphone en geen smartphone... met de 3rd party apps vind ik dat de iPhone teeds meer een smartphone wordt of zelfs al is.

Stiruam 16-11-07 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 16368)
er wordt op bright gezegd dat de HTC een smartphone is en de iPhone een multimediaphone en geen smartphone... met de 3rd party apps vind ik dat de iPhone teeds meer een smartphone wordt of zelfs al is.

Het begrip SmartPhone houd gewoon in dat het een telefoon is met uitgebreidere opties en functies dan een normale mobiel

En op wikipedia staat de iPhone wel degelijk bij SmartPhone en het is zeker ook een multimedia Phone met de iPod Funcies dus het is een soort SmartMultimedia-Phone... :D

Maar wat de iPhone ook is ik vindt hem geweldig..!

Greetz, Stiruam

Guest-201207071607 16-11-07 23:24

ik vind de iphone ook geweldig, maar deze komen aardig in de richting en ook die nieuwe samsung f700:P

Stiruam 17-11-07 13:31

Ja de nieuwe F700 mag er zeker wezen het gene waar ik het meest jaloers op ben is HSDPA tot 7.2 Mbps :eek::eek::eek::eek:

Maar de iPhone is en blijft mijn favoriet!

KleineAap 18-11-07 10:28

Klasgenoot heeft nu ook de Touch, en we hadden even van toestel gerolen... Wat een ellende, je moet hard drukken, specifieke bewegingen maken en alles gaat traag en ziet er niet uit... Hoera voor Apple, die implementeren het in een keer goed en door waarschijnlijk een behoorlijke DSP gaat ook alles heerlijk vloeiend... Ik moest moeite doen m'n telefoon terug te krijgen... :)

AllStar 18-11-07 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap (Bericht 16907)
Klasgenoot heeft nu ook de Touch, en we hadden even van toestel gerolen... Wat een ellende, je moet hard drukken, specifieke bewegingen maken en alles gaat traag en ziet er niet uit... Hoera voor Apple, die implementeren het in een keer goed en door waarschijnlijk een behoorlijke DSP gaat ook alles heerlijk vloeiend... Ik moest moeite doen m'n telefoon terug te krijgen... :)

Gerolen? :confused:

stephenvis 18-11-07 11:52

ik denk dat hij geruild bedoelt ;)

Stiruam 18-11-07 19:48

Ja das een van de enige fouten die ik ook nog wel eens maak xD maar back on tropic

je kan het een *** ding vinden maar hij heeft wel snel internet xD

En verder ja wat wil je Samsung... Bheg niet zo nice! Das ook apple's met peren vergelijken xD (Humorloooooos xD)

Greetz, Stiruam

EasyI 04-02-08 20:57

De tijd van de palmtop is echt wel over :p ik moet mijn oma niet uitleggen wat ik allemaal met mijn Iphone kan doen :p dan vraagt ze waarom heb je nog een computer :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.