//

Help Help Help.

Help Help Help. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om te beginnen eerst een woordje aan de mods: gooi deze topic plz niet op slot (ik heb gezocht en niks gevonden), bedankt. Dus, Beste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-08, 23:27
FreakyFlor FreakyFlor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Cupertino, CA
Berichten: 82
Unhappy Help Help Help.

Om te beginnen eerst een woordje aan de mods: gooi deze topic plz niet op slot (ik heb gezocht en niks gevonden), bedankt.

Dus,

Beste mede-iPhone-Users

ik heb een GROOT probleem en heb dus DRINGEND jullie hulp nodig. Eerst wat praktische info: iPhone 1.0 FW 2.0 GeJailbreakt. (Te lange tekst? zie samenvatting.)

Ik speelde een nummer af op mijn iPod terwijl ik hem op lock zette kreeg ik een sms binnen. nummer stopt lock screen geeft preview van sms. Normaal toch? Nee, want nu doet hij het volgende: Hij staat op het lockscreen ik wil hem unlocken en als ik vervolgens mijn toegangscode wil invoeren begint het, als ik op de getallen druk worden ze wel blauw maar voor de rest gebeurd er niks als ik dan op "annuleer" druk word dit ook blauw maar er gebeurd ook niks (home button doet ook niets) dus lock ik hem maar weer. Soms komt er ineens een ipod play balk als ik op play klik speelt hij een random liedje af (het kan ook het laatste zijn dat ik heb geluisterd). Als ik hem wil afzetten (en de lock button lang ingedrukt) houd doet hij niets en als ik loslaat lockt hij hem. Ik weet het een beetje onoverzichtelijk dus even een samenvatting.

-Locke gaat.

-Afzette niet

-Code invoeren: klike gaat maar er come geen bolletjes.

Oh ja vergete: geen klikgeluid (liedje wel) en geen volumeregeling met zijknoppen.


Later fotos/ filmpje


PLZ HELP

Wat moet ik doen? (Plz geen restore in iTunes)


Bij voorbaat hartelijk dank,

Florian.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-08, 23:42
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Restoren is denk ik de enige oplossing, maar dan kan je 'm wel gelijk naar 2.1 updaten, want daar zijn er al veel bugs van 2.0 opgelost.
  #3  
Oud 30-09-08, 23:43
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

probeer eerst eens een reset te doen
hou je beide knoppen vooor 10 seconden ingedrukt;
tot je iphone zwart scherm geeft,nadien opstarten met je powerknop.
gelieve niet meer zo een titel aan te maken,daar weten we niet mee wat je probleem kan zijn.
als dta niet meer lukt zou ik toch gaan updaten met pwnage.
dan heb je zeker de laatste en zuivere firmware erop staan.
als je deze tutorial volgt op je gemak is het op een halfuurtje zeker gebeurt.
zie net dat je 2.0 erop hebt staan,dankan je ook gewoon de custom van michael gaan gebruiken om te updaten.dit is op 10 minuten gebeurt
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 30-09-08 om 23:46.
  #4  
Oud 01-10-08, 08:58
FreakyFlor FreakyFlor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Cupertino, CA
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
probeer eerst eens een reset te doen
hou je beide knoppen vooor 10 seconden ingedrukt;
tot je iphone zwart scherm geeft,nadien opstarten met je powerknop.
gelieve niet meer zo een titel aan te maken,daar weten we niet mee wat je probleem kan zijn.
als dta niet meer lukt zou ik toch gaan updaten met pwnage.
dan heb je zeker de laatste en zuivere firmware erop staan.
als je deze tutorial volgt op je gemak is het op een halfuurtje zeker gebeurt.
zie net dat je 2.0 erop hebt staan,dankan je ook gewoon de custom van michael gaan gebruiken om te updaten.dit is op 10 minuten gebeurt

Ga het nu proberen, thanks.

EDIT: Gereset en hij doet het weer! Bedankt! Ik ben van plan om binnekort wel eens te upgrade naar 2.1 maar aangezien ik het nu echt heel druk heb zal dat voor het komende weekend zijn. Nogmaals hartelijk dank.


Ps: als ik 2.1 erop zet zitte daar dan ook de bugfixes van 2.0.1 en 2.0.2 in?

Laatst gewijzigd door FreakyFlor; 01-10-08 om 13:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.