iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone op de pc (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/22828-iphone-op-de-pc.html)

Aronto 01-10-08 11:51

Iphone op de pc
 
Kheb net een nieuwe pc t is een Windows Vista Preminum eneh kheb firmware 1.1.3 met me Iphone.

Hij deet t eerst altijd op me oude pc als ik hem aansluit, maar nu sinds ik me nieuwe pc heb en ik hem aansluit start tie Itunes niej eens meer vanzelf op omdat tie hem niej pakt ofzo met itunes.. :S Hij pakt hem wel gewoon via de pc zelf voor me foto's bijv.

Kheb versie 7.0 Itunes want dat kon ik me herinnere dat tie t alleen daar op doet misgien hem ik tog nog de verkeerde versie, kan iemand me hierbij helpe?

Thx, Aronto

mattmcmike 01-10-08 12:00

Wat het handigst is Aronto is om je versie 7 iTunes te deinstalleren en versie 8 er op te zetten. En als je je iPhone wilt aansluiten dat je alseerst iTunen opstart. Als het goed is gaat vista dan ook alles installeren kwa drivers. En die autorun van je iPhone op vista voor je foto's kan je gewoon sluiten.

Hoop je gelopen te hebben.

Matt

Aronto 01-10-08 15:36

hey hij werkt maar zoals ik zei me pc is nieuw, kwil all me nummers op me pc weer hebbe eenig idee hoe? :O

iets met importere tog XD

mattmcmike 01-10-08 15:47

Moet je via iTunes alle nummers weer in de bibliotheek zetten en dan syncen. Is veel te vinden hier... zoeken :)

Aronto 01-10-08 16:31

t zou gewoon veel makkelijker zijn geweest als je zegt waar ik moet gaan zoeke ik wele section van de forums.... er zijn er zoveel... kweet niet waar ik moet beginne...

Kan je gewoon niej ff zegge hoe? want als ik op muziek druk op me iphone via itunes kan ik niet eens een nr selectere ze zijn grijs zeg maar....

thx

mattmcmike 01-10-08 16:50

allereerst zorg je ervoor dat je muziek bibliotheek geladen is in itunes.
Daarna sluit je je iphone aan.
Ga je naar je iphone, kies syncen, en hij doet al het werk. Als dit niet helpt moet je kijken of je alles hebt aangevinkt in de tabbladen van je iphone.

Hoop dat het lukt.

--Edit--

Gebruik deze link.

Jakiie 01-10-08 17:06

Als je beschikking hebt op je oude PC, zal ik daar even iTunes 8 op gaan installeren, en je iPhone updaten naar Firmware 2.1.. (Dan ben je qua software enzo in iedergeval up-to-date)

Daarna zou ik even restoren.. meestal lukt het dan. :)

Aronto 01-10-08 17:32

Erhm hij werkt niet echt... :S

Kijk me bibliotheek lijst is leeg, kwil graag al me nummers van me iphone naar de bibliotheek hebbe maar als ik op synic druk zegt tie iederekeer dat tie alles van me iphone gaat wisse en alle nr die in de bibliotheek heb staan er in doet, maar kheb helemaal geen nr's in de bibliotheek dus alles gaat dan weg :S
Sorry voor alle probleme hier en daar maar kheb helemaal geen muziek op me nieuwe pc en KMOET muziek hebbe KAN NIEJ ZONDER lol :P

iScorpio 01-10-08 17:37

Off-topic

@Aronto, ik heb je al in een PB gevraagd te letten op je Nederlands schrijfstijl. Het is af en toe moeilijk om je berichten te lezen. Zou je hier op kunnen letten?



Aronto 01-10-08 17:42

k, ik ben het niet gewend om normaal nederlands te type ik zit vaak op msn enzo of ik praat engels... XD

mijn excuses voor het ongemak.


Owjah ik ben beetje dislecties dus vaak weet ik het niet of ik het met een d of t moet type sorry daar voor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.