//

Iphone op de pc

Iphone op de pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kheb net een nieuwe pc t is een Windows Vista Preminum eneh kheb firmware 1.1.3 met me Iphone. Hij deet t eerst altijd op me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-08, 11:51
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard Iphone op de pc

Kheb net een nieuwe pc t is een Windows Vista Preminum eneh kheb firmware 1.1.3 met me Iphone.

Hij deet t eerst altijd op me oude pc als ik hem aansluit, maar nu sinds ik me nieuwe pc heb en ik hem aansluit start tie Itunes niej eens meer vanzelf op omdat tie hem niej pakt ofzo met itunes.. :S Hij pakt hem wel gewoon via de pc zelf voor me foto's bijv.

Kheb versie 7.0 Itunes want dat kon ik me herinnere dat tie t alleen daar op doet misgien hem ik tog nog de verkeerde versie, kan iemand me hierbij helpe?

Thx, Aronto
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-08, 12:00
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Wat het handigst is Aronto is om je versie 7 iTunes te deinstalleren en versie 8 er op te zetten. En als je je iPhone wilt aansluiten dat je alseerst iTunen opstart. Als het goed is gaat vista dan ook alles installeren kwa drivers. En die autorun van je iPhone op vista voor je foto's kan je gewoon sluiten.

Hoop je gelopen te hebben.

Matt
  #3  
Oud 01-10-08, 15:36
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

hey hij werkt maar zoals ik zei me pc is nieuw, kwil all me nummers op me pc weer hebbe eenig idee hoe?

iets met importere tog XD
  #4  
Oud 01-10-08, 15:47
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Moet je via iTunes alle nummers weer in de bibliotheek zetten en dan syncen. Is veel te vinden hier... zoeken
  #5  
Oud 01-10-08, 16:31
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

t zou gewoon veel makkelijker zijn geweest als je zegt waar ik moet gaan zoeke ik wele section van de forums.... er zijn er zoveel... kweet niet waar ik moet beginne...

Kan je gewoon niej ff zegge hoe? want als ik op muziek druk op me iphone via itunes kan ik niet eens een nr selectere ze zijn grijs zeg maar....

thx
  #6  
Oud 01-10-08, 16:50
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

allereerst zorg je ervoor dat je muziek bibliotheek geladen is in itunes.
Daarna sluit je je iphone aan.
Ga je naar je iphone, kies syncen, en hij doet al het werk. Als dit niet helpt moet je kijken of je alles hebt aangevinkt in de tabbladen van je iphone.

Hoop dat het lukt.

--Edit--

Gebruik deze link.
  #7  
Oud 01-10-08, 17:06
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Als je beschikking hebt op je oude PC, zal ik daar even iTunes 8 op gaan installeren, en je iPhone updaten naar Firmware 2.1.. (Dan ben je qua software enzo in iedergeval up-to-date)

Daarna zou ik even restoren.. meestal lukt het dan.
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #8  
Oud 01-10-08, 17:32
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Erhm hij werkt niet echt... :S

Kijk me bibliotheek lijst is leeg, kwil graag al me nummers van me iphone naar de bibliotheek hebbe maar als ik op synic druk zegt tie iederekeer dat tie alles van me iphone gaat wisse en alle nr die in de bibliotheek heb staan er in doet, maar kheb helemaal geen nr's in de bibliotheek dus alles gaat dan weg :S
Sorry voor alle probleme hier en daar maar kheb helemaal geen muziek op me nieuwe pc en KMOET muziek hebbe KAN NIEJ ZONDER lol
  #9  
Oud 01-10-08, 17:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Off-topic

@Aronto, ik heb je al in een PB gevraagd te letten op je Nederlands schrijfstijl. Het is af en toe moeilijk om je berichten te lezen. Zou je hier op kunnen letten?


__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #10  
Oud 01-10-08, 17:42
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

k, ik ben het niet gewend om normaal nederlands te type ik zit vaak op msn enzo of ik praat engels... XD

mijn excuses voor het ongemak.


Owjah ik ben beetje dislecties dus vaak weet ik het niet of ik het met een d of t moet type sorry daar voor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.