Opladen als iPhone uit staat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Probeerde mijn iPhone op te laden via het stopcontact terwijl hij helemaal uit stond. Ik kon echter nergens ontdekken of hij daadwerkelijk aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen als iPhone uit staat
Hallo allemaal,
Probeerde mijn iPhone op te laden via het stopcontact terwijl hij helemaal uit stond. Ik kon echter nergens ontdekken of hij daadwerkelijk aan het opladen was en kon dus ook de status van het laden nergens bekijken. Weet iemand of hij wel wordt opgeladen als hij uitstaat? Groet, Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan wordt er wel geladen.
|
Labels |
opladen oplaadprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Popups SMS berichten als Iphone op standby staat | DonB | iPhone algemeen | 2 | 02-10-10 18:52 |
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt | psvu2 | Archief | 2 | 16-05-10 12:42 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Windows: pc klapt er uit als iTunes poosje aan staat | ABKtje | iTunes | 12 | 12-11-08 19:51 |
kan je opladen als de Iphone af staat? | borsato | iPhone algemeen | 1 | 17-03-08 13:56 |
|
|