Klikken met de Headset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las vandaag op de site dat je met de headset kunt klikken voor muziek. 1x klikken: muziek pauzeren 2x klikken: volgend nummer 3x klikken: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klikken met de Headset
Ik las vandaag op de site dat je met de headset kunt klikken voor muziek.
1x klikken: muziek pauzeren 2x klikken: volgend nummer 3x klikken: vorig nummer (nieuw!) Maar bij mij lukt dit niet hoor, ik start gewoon de muziek op met de ipod functie, en als ik klik met de headset gebeurd er niks, heb firmware 2.1 iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het werkt bij mij gewoon goed hoor.. Je moet snel klikken..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Haal eens een paar keer je oortjes in en uit. Heb ook wel eens dat ze het niet doen, daarna wel weer.
|
|||
|
|||
Ik heb de standaard iPhone oordopjes maar ik zie nergens een knop hoor?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem, ik kan klikken tot ik er bij neerval, maar werkt niet.
Een kameraad van mij heeft ook een iphone, ff met die geprobeerd met mijn headset en ja hoor bij hem werkt alles wel!! zelfde foon, zelfde firmware. Kan zoiets aan een software instelling liggen? of heb ik een slecht contact in de 3,5mm in/output? |
|
||||
|
||||
Lijkt er wel op, maar je kan natuurlijk even proberen je firmware te herstellen en kijken of het dan wel goed werkt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video blijft afspelen in MPMoviePlayer na klikken op 'done'... | PipoDeClown | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 06-07-09 22:57 |
iPhone: Kan ik op de UPDATE-knop klikken met mijn iPhone 2G? | m0uniir | Jailbreak | 3 | 17-06-09 20:52 |
|
|