iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Streep in het scherm van de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/22961-streep-scherm-de-iphone.html)

cardwizard 03-10-08 12:24

Streep in het scherm van de iPhone
 
Hey allemaal , ik heb al gezocht maar vind hier niks over

Ik heb in 1 keer een streep dwars over mijn scherm (lijkt een rij uitgevallen pixels), de iPhone is niet gevallen of wat dan ook.

Ik stuur een mailtje met de iPhone leg hem weg , pak hem weer een half uur later en voila streep door het beeld :(

Lijkt me dat het scherm kaduuk is ? of kan het iets anders zijn ?

Bomans 03-10-08 12:31

Probeer eens een harde reset.
Als dat niet helpt, misschien eens herstellen via itunes.

cardwizard 03-10-08 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 201503)
Probeer eens een harde reset.
Als dat niet helpt, misschien eens herstellen via itunes.


Sorry vergeten te vermelden dat ik dat al gedaan had

ik zal eens restoren in itunes (maar ik vrees het ergste)

cardwizard 03-10-08 13:27

net een restore gedaan , dit heeft niet geholpen het is dus echt een scherm probleem denk ik ?

om daar nu weer een nieuwe voor te kopen , sh*t man

alex_linden 14-08-10 19:09

Heb het nu ook! Al een oplossing bekend?

cardwizard 14-08-10 19:10

Ja , nieuwe kopen ......

schmeink 15-08-10 12:27

hier ook, alleen in het zwarte scherm met apple logo
voor de rest geen last ??:confused:

remundo7000 15-08-10 12:31

Bij de nieuwste versie van de jailbreak "hoort" een streep op het scherm. Je ziet de streep als de iPhone opnieuw opstart (reboot). Kan dat het niet zijn?

cardwizard 15-08-10 13:02

waar schmeink het over heeft ligt inderdaad aan de jailbreak van comex , waar ik het 2 jaar geleden ;-) over had was een defect aan het display , hoop dat me dat nooit meer gebeurt zeg , wat vond ik dat erg

remundo7000 15-08-10 13:07

Ha nu zie ik het pas! Dat is inderdaad een nachtmerrie, als je nieuwe ding zonder reden stuk is.

schmeink 15-08-10 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cardwizard (Bericht 531625)
waar schmeink het over heeft ligt inderdaad aan de jailbreak van comex , waar ik het 2 jaar geleden ;-) over had was een defect aan het display , hoop dat me dat nooit meer gebeurt zeg , wat vond ik dat erg

kan je me daar wat meer over vertellen ??

hij is idd gejalbreakt.......

cardwizard 15-08-10 14:56

Dat is niks ernstigs , het hoort gewoon bij de manier van jailbreaken

schmeink 15-08-10 16:28

ppff gelukkig maar :d

ik begon me al zorgen te maken

thanks !!

alex_linden 15-08-10 17:07

Die van mij komt niet door jailbraik. Het gekke is dat de helft van de streep het nu weer wel doet!

Het ziet er donkergrijs uit ongeveer net zo dik als waar de balk van het batterij-icoon instaat. En dan in vertikale positie net iets daaronder.. Ook zichtbaar wanneer het toestel uitstaat dus lijkt mij ook het scherm! Echt vervelend!

Serge Bosman 29-08-12 17:35

Hier net hetzelfde met iPhone 4s. GEEN Jailbreak gedaan. Iemand oplossing gevonden?

cardwizard 29-08-12 17:40

Dit is echt een hardware defect , maar een 4S heeft toch nog gewoon garantie ?

Serge Bosman 29-08-12 17:44

@cardwizzard: is nog maar 7weken oud. Inderdaad nog garantie. Vandaag binnengedaan waar ik hem gekocht heb. Wordt opgestuurd naar "????" voor onderzoek. Wacht in spanning nu. Thanks voor je reply.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.