iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone trilt niet bij SMS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/23036-iphone-trilt-niet-sms.html)

Ditta 04-10-08 18:00

Iphone trilt niet bij SMS
 
Hallo,

Ja ja, weer een trotse bezitter van een Iphone.

Ik zit echter met een probleem. Mijn iphone trilt niet wanneer ik een sms krijg.
Bij de instellingen heb ik alles naar mijn weten goed staan.
Zie de screenshot hieronder:

http://b.imagehost.org/0821/IMG_0001_1.png

Iemand die mij kan helpen :)?

Ditta

M1ch3l 04-10-08 18:02

Hej nu je het zegt. Ik heb dit probleem ook volgensmij. Dacht dat ik hem uit had staan maar hij staat bij mij ook gewoon aan. Even testen nog.

Ditta 04-10-08 18:12

Oke, ben benieuwd.

Het rare is dat wanneer ik een sms-toon instel, dat hij dan wel gaat trillen!
Zonder sms-geluidje gaat mijn iphone dus niet trillen als ik een sms krijg.

Raar....

PeRzY 01-01-09 15:59

Als ik een sms of een email krijg trilt mijn iphone niet en krijg ik ook geen geluid!!! Het rare is dat wanneer ik gebelt word de trilfunctie het wel doet en de ringtone ook!!
Heb alles al geprobeerd: restore, stel opnieuw in etc niks werkt!!
heeft iemand al een oplossing voor dit probleem???????????????????????

jpke 01-01-09 16:29

Geen beltoon bij een nieuw sms bericht betekend dat je niets krijgt te horen/VOELEN (xD). Dus je iPhone trilt dan niet. Als je enkel trillen wilt bij het bellen en het sms'en moet je je iPhone gewoon op stil zetten. ;)

Shorty007 01-01-09 16:41

je kan sms dus blijkbaar niet afzonderlijk op trillen zetten. mits je de iphone op "stil" zet, maar dan staat alles op trillen (als je dat aan hebt staan natuurlijk).

bako 02-01-09 02:50

controleer of je trilmotor het wel doet door even bij instellingen/geluiden tril aan en uit te doen
doet die het niet herstellen activeren nog even geen backup er op doen voor de zekerheid en dan nog een keer controleren
doet die het nog niet dan zal je hem moeten laten repareren of zelf moeten repareren
en geen geluid of melding bij sms e-mail enz kan je bij geluiden ook uitzetten

PeRzY 02-01-09 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 237570)
controleer of je trilmotor het wel doet door even bij instellingen/geluiden tril aan en uit te doen
doet die het niet herstellen activeren nog even geen backup er op doen voor de zekerheid en dan nog een keer controleren
doet die het nog niet dan zal je hem moeten laten repareren of zelf moeten repareren
en geen geluid of melding bij sms e-mail enz kan je bij geluiden ook uitzetten

na het herstellen werkt de triller nog steeds niet als ik m uit en aan zet... ik denk dat er toch een fout in de trilmotor zit! Ik heb via cydia SMSnotify geinstalleerd en nu krijg ik dus wel een herrineringstril als ik een sms ontvang maar niet bij email maar beter iets dan niets toch!! maar thnx voor de info laat mn phone binnenkort wel even nachecken op de trilmotor!! ltrz

essie91 17-01-09 22:26

Je moet bij nieuw sms bericht ook een toon instellen, dan trilt die wel. Staat je iphone op stil, hoor je niks maar trilt die wel!

ketelman123 20-01-09 02:07

Moet dit ff kwijt. Ben nu vanaf 19:00 bezig weer sms geluid uit mijn iphone te krijgen die ik overgens al 3 maanden heb. Alles eraf gegooit! opnieuw geinstalleerd. Eindeloos gezocht op forums enz. 10 keer gelezen of toggle wel goed staat aan de zijkant.
bleef dat k-ding op de een of andere manier in de stille modus hangen!!!
Baaldag ik ga slapen
Beetje Naap

bako 20-01-09 17:52

ik zie staan bij nieuw sms bericht geen
waarschijnlijk is dit het

r03n_d 27-01-09 23:39

http://i42.tinypic.com/fu6hlh.jpg

Same problem here..
hij trilt niet.. niet bij bellen, niet bij smsen, niet bij mail.
heb ook via cydia het programma "massage" gedownload om te testen of hij werkte, maar ook daar geen reactie..

is mijn motortje dan kapot? en iemand een idee wat dit kost om te repareren?

PeetIphone 19-09-10 17:48

Volgens mij moet je het schuifje boven d volumeknoppen op uit zetten
Dan tril je Iphone zowel bij gebeld worden als sms.
Hoe je gebeld kan worden met een melodietje en bij sms ontvangen je Iphone kan laten trillen weet ik nog steeds niet

kiidoww 10-12-10 16:55

Ik heb een Iphone 3G en heb ook dat hij bij niks meer trilt.
niet bij een sms'jes, bellen of als ik de schuif omlaag doe op de trilstand.. (hij hoort dan ook te trillen maar doet het niet)

mijn vraag is of dit een software of hardware probleem is?
En of iemand weet wat ik moet doen?

tchensieke 29-12-10 22:57

Ik ben al een tijdje aan het uitzoeken hoe ik mijn iPhone 3G kan instellen zodat hij het volgende doet:
Als ik gebeld word zou ik graag mij beltoon horen (en eventueel trillen) maar bij het ontvangen van een sms zou ik graag hebben dat hij gewoon trilt zonder enig geluid.
Ik heb dit bij al mijn vorige gsm's als zo gehad maar nu lukt het maar niet om dit juist te krijgen. Ik vind het namelijk heel vervelend dat hij telkens begint te piepen als ik een sms krijg, zeker als je de hele tijd over-en-weer aan het sms'en bent met iemand

Hopelijk krijg ik hier een antwoord


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.