Wekker functie, wanneer iPhone uit is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het mogelijk is om de wekker te laten afgaan, wanneer de iPhone uit staat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekker functie, wanneer iPhone uit is?
Weet iemand of het mogelijk is om de wekker te laten afgaan, wanneer de iPhone uit staat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uit of stanby? Helemaal uit werkt de wekker niet maar in standby wel.
|
|
|||
|
|||
Hoe zet je de iphone dan op standby de Iphone 5 of is dat bij elke iphone het zelfde?
|
|
||||
|
||||
When you’re not using iPhone, you can lock it to turn off the display and save the battery.
Lock iPhone: Press the Sleep/Wake button. Bron: http://manuals.info.apple.com/en/iPhone_User_Guide.pdf (blz. 8)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik maar waar zit die Knop waar je hem mee op standby zet?
|
|
|||
|
|||
dat is die knop bovenaan hé ;-)
of je kan instellen bij instelling > algemeen > automatisch slot dat hij na verloop van een tijd (bvb 2 minuten) dat hij dan ook op slot (= standby) gaat ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 13:44 ---------- je kent er blijkbaar nog niet veel van... geen schande natuurlijk ik had vooraf al een iPod (3de generatie) dus ik kende het al een beetje maar ik heb de handleiding gelezen en ben er een pak wijzer uit geworden... al moet je er wel wat tijd voor hebben. http://manuals.info.apple.com/nl_NL/...andleiding.pdf |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als je toestel uit is, dan werkt je wekker uiteraard niet. Uit wil zeggen dat als je je iPhone wil gebruiken dat het witte appletje even op je scherm komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
Wekker functie | Franciskine | Archief | 1 | 04-11-10 12:41 |
Trilfunctie uit wanneer iPhone aan lader ligt | Coen1983 | iPhone algemeen | 1 | 01-12-09 23:04 |
batterij raakt snel leeg, ook wanneer de iphone uit is! | mister@ | iPhone algemeen | 4 | 27-07-08 14:24 |
wanneer komt de ipod touch microfoon uit | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-01-08 21:30 |
|
|