//

beltoon dubbel

beltoon dubbel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iedere keer als is een beltoon voor de Apple download en die via iTunes in de map beltonen plaats dan vervangt hij mijn bestaande beltoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-08, 20:28
berry_black berry_black is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard beltoon dubbel

iedere keer als is een beltoon voor de Apple download en die via iTunes in de map beltonen plaats dan vervangt hij mijn bestaande beltoon met de nieuwe beltoon die er dan 2x in staat.
Bergrijp echt niet hoe dit kan. In het begin was het geen enkel probleem en kon ik meerdere gedownloade beltonen op de iphone zetten maar om de een of andere reden lukt dat niet meer.

Ik heb al vanalles geprobeerd. Alles van de iphone gehaald, verschillenende manier syncen of handmatig maar het lukt mij niet meer dan slecht 1 beltoon op de iphone te krijgen.

Wat doe ik nu verkeerd, iemand een idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-09, 16:20
bevertje bevertje is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard beltoon dubbel

Hai,

Dit probleem heb ik dus ook. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Iphone 3g 16 gb 3.0 JB

Dank alvast,
  #3  
Oud 28-11-09, 14:47
Watikjebrom's schermafbeelding
Watikjebrom Watikjebrom is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Mijn eerste post op dit forum .

Sinds gisteren de eigenaar van een gebruikte 2G 8GB US en gisteravond natuurlijk gelijk gaan experimenteren met o.a. beltonen. Ik heb bovenstaand probleem ook. In iTunes staan keurig 2 verschillende beltonen maar op de iPhone 2x dezelfde toon met dezelfde naam. Wat doe ik fout?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: dubbel fotomapjes CRR Muziek, foto & video 1 01-11-10 23:53
Dubbel verstuurd iwob iPhone algemeen 3 20-08-10 14:50
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. michelbruynseels iPhone algemeen 0 08-08-08 15:23
Dubbel Keyboard macfreaker iPhone algemeen 1 30-07-08 21:09
emails dubbel geforce86 Archief 2 08-11-07 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.