//

Kalender met voorkeuren?

Kalender met voorkeuren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de kalender op mijn iPhone om mijn rooster op in te voeren. Nu wil ik graag vooraf bepaalde gebeurtenissen in kunnen stellen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-07, 17:18
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard Kalender met voorkeuren?

Ik gebruik de kalender op mijn iPhone om mijn rooster op in te voeren. Nu wil ik graag vooraf bepaalde gebeurtenissen in kunnen stellen die ook weer ieder een kleur kunnen krijgen.

Het zou bijvoorbeeld handig zijn als ik kan instellen dat een vroege dienst van 6:00 tot 14:00 duurt en de kleur groen krijgt en waar een late dienst van 14:00 tot 22:00 duurt en een rode kleur krijgt... dit zodat ik niet telkens alles opnieuw hoef in te stellen. Maar dat ik kan selecteren welke gebeurtenis van toepassing is voor die dag...

Wie weet of hier iets voor te downloaden is, of dat dit al kan in het huidige kalenderprogramma?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-07, 12:52
Chieleke93 Chieleke93 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Naar mijn weten is dit (nog) niet mogelijk.
Wat ik ingesteld heb is, dat elke keer dat ik iets via mijn iPhone invoer, dat dit in weer een andere kleur komt te staan in iCal. Dan zie ik meteen wat ik heb aangepast zodat ik dit dan op de Mac een andere kleur kan geven....

Er zijn hier meer topics over, net zoals weekview in de calender... Wordt hopelijk aan gewerkt...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorkeuren vonschnee iPhone algemeen 6 28-07-10 13:18
IPhone kalender naar exchange kalender? mackaliaga iPhone algemeen 2 15-03-10 12:41
[App.] Kalender met weeknummers? Chasinn Archief 2 28-09-09 10:22
Lockscreen, mijn voorkeuren.. maar hoe? DutchEvil Jailbreak apps en thema's 2 31-08-09 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.