iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mail account deleten op 2.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/23220-mail-account-deleten-op-2-1-a.html)

jurgencleuren 07-10-08 13:49

Mail account deleten op 2.1
 
Hallo,

Ik heb mijn iphone upgegrade van 1.1.4 naar 2.1. Geprobeerd om exchange in te stellen maar dat lukte niet goed (ligt wss aan mij). Het probleem is nu dat ik die account noch kan aanpassen, noch kan deleten (de phone blijft hangen op 'deleting' en freezes.

Ik heb bossprefs geinstalleerd en de DriFix al gebruikt echter geen verschil.

Het lijkt mij ook dat plots de iphone trager is.

iemand een idee ?

bennie80 10-10-08 10:15

Ik zit ook met dit probleem. Alleen heb ik geen bossprefs geinstalleerd. Ik ga nu de custom downloaden en installeren.
Kijken wat er mogelijk is...

midon 10-10-08 12:05

Ik heb dit probleem ook gehad (2x zelfs).
Heb restore moeten doen om het eraf te krijgen.
Sinds dieen geen poging meer ondernomern om exchange in te stellen.

truckdiver 10-10-08 12:15

al in itunes geprobeerd bij info(als je iphone insteekt?)
daar kan je onderaan kiezen om je accounts te vervangen

bennie80 10-10-08 12:17

Bij mij gaat het nog even duren...cf van michael erop zetten geeft wat problemen. Moet eerst terug naar 2.0.2 etc...wordt wellicht vervolgd....

truckdiver 10-10-08 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bennie80 (Bericht 204316)
Bij mij gaat het nog even duren...cf van michael erop zetten geeft wat problemen. Moet eerst terug naar 2.0.2 etc...wordt wellicht vervolgd....

je zat al op 2.1 ,dan moet je toch niet meer downgraden naar 2.02?
dfu zetten en custom erop via herstel

bennie80 10-10-08 12:22

ik had destijds niet de custom gebruikt, maar gewoon via update. was Cydia etc kwijt, maar dat vond ik niet erg. Nu heb ik herstel gedaan en toen kreeg ik alleen emergency. Custom van michael pakte ie daarna niet...dus ik denk dat ik eerst naar 2.0.2 moet om daarna naar de custom van michael te kunnen...

truckdiver 10-10-08 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bennie80 (Bericht 204320)
ik had destijds niet de custom gebruikt, maar gewoon via update. was Cydia etc kwijt, maar dat vond ik niet erg. Nu heb ik herstel gedaan en toen kreeg ik alleen emergency. Custom van michael pakte ie daarna niet...dus ik denk dat ik eerst naar 2.0.2 moet om daarna naar de custom van michael te kunnen...

je kan ook zelf een custom aanmaken met pwnage natuurlijk.
moet je niet downgraden of wat dan ook

dit heeft natuurlijk wel niet veel met deze topic te maken natuurlijk

bennie80 10-10-08 12:30

geen idee, heb al van alles geprobeerd. met de orginele 2.0.2 heb ik nu een restore zonder foutmeldingen, maar nu heb ik wel alleen emergency.
Ik ga even kijken wat nu te doen.

King1987 10-10-08 13:25

Volgens mijn komt dit probleem (dat je niets meer met het mail programma kan ;) ) door het het kiezen van back-up terug plaatsen. (Heb ik gehad van 1.1.4 naar 2.0) Daarom kies ik altijd, (en raad ik dat mensen ook altijd aan) om te kiezen voor nieuwe Iphone. In principe kan je namelijk alles toch terug zetten, ookal heb je gekozen voor een nieuwe Iphone.

jurgencleuren 10-10-08 15:28

Het kan kloppen wat je zegt. Ik heb opnieuw de firmware erover gezet en nu niet de backup teruggeplaatst maar als nieuwe iphone ingesteld. Geen problemen nu.

bennie80 10-10-08 15:57

Hier hetzelfde,
Nu nog alleen dat owa aan de praat zien te krijgen.
Groetjes,
Ben


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50.