//

Apple Headset - kapot?

Apple Headset - kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik heb nog niet eerder hier gepost (zo nu en dan eens iets bij het nieuws, maar niet in het forum) dus even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-08, 20:17
sanderman sanderman is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Unhappy Apple Headset - kapot?

Dag allen,

Ik heb nog niet eerder hier gepost (zo nu en dan eens iets bij het nieuws, maar niet in het forum) dus even heel kort: Ik ben Niek, 21 jaar en heb nu zo'n 2 maand een iPhone 3G, 16 Gb, wit. Ik werk (helaas...) nog met Windows, maar mijn eerstvolgende computer wordt een Mac.

Dan mijn probleem:
Ik gebruik mijn iPhone veel, zoals de meesten van jullie. Ik luister vrijwel elke dag naar muziek en gebruik daar de standaard meegeleverde headset van Apple voor. Normaliter hoef ik maar één keer te drukken op het knopje halverwege de draad, en de play-/pause-/beantwoorden-functie wordt gebruikt. Wanneer ik nu gebeld wordt, wordt mijn muziek netjes op pauze gezet, en hoor ik mijn ringtone door de headset. Ik kan drukken wat ik wil, maar de iPhone reageert er niet op en hij blijft gewoon doorrinkelen. Wanneer ik dan via het scherm opneem, hoor ik mijn gesprekspartner wel, maar hoort hij/zij mij niet.

Wie heeft hier dé oplossing voor? Of moet ik terug naar The Phonehouse met mijn (volgens mij kapotte) oordopjes?

Alvast bedankt voor je antwoord!
(Ik kon overigens zo gauw nergens een soortgelijke situatie vinden, niet op dit forum en niet op internet.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-08, 18:30
sanderman sanderman is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

En ik maar denken dat ik op hét iPhone forum snel zou worden geholpen.

Ik heb op een andere site al meer behulpzaamheid gezien, maar ik wilde alleen even melden dat ik naar de desbetreffende winkel ben geweest en zeer goed ben geholpen. Ik heb een nieuwe set earbuds gekregen, want op dat setje reageerde de iPhone wel, en was met 5 minuten klaar.

happen maar!
Reageren

Labels
gesprek, headset, kapot, knop, meegeleverde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth-headset voor Apple iPhone MrSparco iPhone accessoires en onderdelen 5 22-12-08 21:32
Bediening headset iPhone 3G kapot annejan iPhone accessoires en onderdelen 3 29-08-08 09:42
Apple Bluetooth headset: Dock chonazz iPhone accessoires en onderdelen 2 14-08-08 16:32
iPhone Headset Kapot FlorianG iPhone accessoires en onderdelen 4 12-07-08 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.