//

ieder mail account een eigen icoontje, kan dat?

ieder mail account een eigen icoontje, kan dat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee accounts (werk, exchange server) en prive @home. Kan ik voor beiden afzonderlijk een icoontje op het voorblad krijgen (ik moet nu nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-08, 21:17
Frenzie Frenzie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard ieder mail account een eigen icoontje, kan dat?

Ik heb twee accounts (werk, exchange server) en prive @home.

Kan ik voor beiden afzonderlijk een icoontje op het voorblad krijgen (ik moet nu nl steeds de icoon openen om te kijken op welke account post is binnengekomen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Muziek: ieder liedje is een Album????? petervanmidden Muziek, foto & video 2 19-02-11 13:01
Uitleg: hoe je eigen mail account te pushen via mobile me yoz iPhone algemeen 3 25-08-10 22:51
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? ceesboersen iPad algemeen 2 13-08-10 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.