iphone loopt vast na standby discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik men iphone langer dan 20minuten op standby zet en daarna terug aanzet gebeuren er 2 dingen: - Als ik em via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone loopt vast na standby
Elke keer als ik men iphone langer dan 20minuten op standby zet en daarna terug aanzet gebeuren er 2 dingen:
- Als ik em via de slider wil unlocken loopt hij vast en duurt het +-5minuten wanneer hij terug reageert - Of hij gaat wel naar het springboard maar alles iconen zijn weg , en duurt ook een +-5minuten voor hij terug reageert Als ik nu itunes een restore doen blijft men iphone dan unlocked? Laatst gewijzigd door nekz; 15-11-07 om 18:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem ooit al eens helemaal uit gezet? Dus de sleep button een aantal seconden inhouden en dan "slide to power off"? Anders kan je een restore doen, je moet daarna wel opnieuw unlocken maar dat gaat makkelijk lukken via de guides in onze Wiki
|
|
|||
|
|||
Na een restore hoef je toch niet te unlocken..
alleen opnieuw jailbreaken en activeren. ... heb m'n iphone vorige week ook opnieuw gerestored (1.1.1) en hoefde 'm niet opnieuw te unlocken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone loopt vast | Maik den Iseger | iPhone algemeen | 0 | 07-10-10 18:14 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Iphone loopt vast. | ducky | Unlock [archief] | 27 | 04-03-08 16:38 |
iPhone loopt vast | Diviance | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-07 12:05 |
|
|