//

"Kaarten" doet het niet! (Iphone maps)

"Kaarten" doet het niet! (Iphone maps) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik op het standaardprogramma 'kaarten' klik dan wordt deze applicatie geopend. Dan zie ik alleen maar een grijs beeld, met wel daarboven de zoekbalk. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-08, 22:38
melvin86 melvin86 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huizen & Arnhem
Berichten: 3
Standaard "Kaarten" doet het niet! (Iphone maps)

Zodra ik op het standaardprogramma 'kaarten' klik dan wordt deze applicatie geopend. Dan zie ik alleen maar een grijs beeld, met wel daarboven de zoekbalk. En dan binnen een seconde wordt deze applicatie vanzelf weer afgesloten? Hoe kan dit? Wat kan ik hieraan doen?
voor de duidelijkheid: dit is het programma waar je op de kaart ziet waar je bent. soort google maps als het ware alleen dan dat programma dat al standaard op de iphone zit.

mvg,
melvin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-08, 13:05
toothpickt toothpickt is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

Al een restore of zacht/harde reset geprobeerd?
  #3  
Oud 19-10-08, 09:07
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melvin86 Bekijk bericht
Zodra ik op het standaardprogramma 'kaarten' klik dan wordt deze applicatie geopend. Dan zie ik alleen maar een grijs beeld, met wel daarboven de zoekbalk. En dan binnen een seconde wordt deze applicatie vanzelf weer afgesloten? Hoe kan dit? Wat kan ik hieraan doen?
voor de duidelijkheid: dit is het programma waar je op de kaart ziet waar je bent. soort google maps als het ware alleen dan dat programma dat al standaard op de iphone zit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toothpickt Bekijk bericht
Al een restore of zacht/harde reset geprobeerd?
Gewoon eens proberen dus met een reset te doen van je iphone. Homebutton en powerbutton tegelijk induwen tot de boel uitgaat en dan opnieuw starten.
  #4  
Oud 19-10-08, 10:55
melvin86 melvin86 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huizen & Arnhem
Berichten: 3
Standaard

Ik heb net die Homebutton + powerbutton tegelijk gedaan zodat die uitgaat en opnieuw opgestart is maar de app 'Kaarten' doet het nog steeds niet. (dat zal wel de zachte reset zijn?)
Wat is dan die harde reset?
En een restore is op die knop van herstellen drukken toch? ben ik dan alles kwijt??
  #5  
Oud 19-10-08, 12:40
toothpickt toothpickt is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

Nee, dan restored iTunes je IPhone naar de laatste backup die je gemaakt hebt (de laatste sync dus)...
Al deze antwoorden kan je ook gewoon op de apple site vinden over de iPhone...
  #6  
Oud 19-10-08, 14:29
melvin86 melvin86 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huizen & Arnhem
Berichten: 3
Standaard

Okeej dit laatste wat 'toothpickt' zei heb ik ook gedaan. Op 'herstellen' gedrukt. En nu doet de app. 'Kaarten' het nog steeds niet..
Reageren

Labels
kaarten, maps



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App "Zoek iPhone" doet het niet martijn1108 iPhone Apps 2 01-12-10 13:15
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 13:57
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1.1.3 Google maps "locate me" werkt niet pcmarket Unlock [archief] 27 08-03-08 22:18
Sendfile 0.37 "kan" VCF (adresboek kaarten) versturen. mjay Jailbreak apps en thema's 0 27-12-07 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.