//

foutmelding recordidentifyer bij synchronisatie

foutmelding recordidentifyer bij synchronisatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo na mijn (noodzakelijke ) aanpassing van mijn account naar ziggo vanmorgen kreeg ik een foutmelding bij het synchroniseren van mijn 3G. De fout staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-10-08, 15:35
jash jash is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard foutmelding recordidentifyer bij synchronisatie

Hallo
na mijn (noodzakelijke) aanpassing van mijn account naar ziggo vanmorgen kreeg ik een foutmelding bij het synchroniseren van mijn 3G. De fout staat in de bijlage weergegeven. Ik vermoede dat dit kwam door de ziggo aanpassingen. De oplossing die in de foutmelding staat aangegeven is overigens wat merkwaardig: er is helemaal geen emailaccount bij iphone voorkeuren in het info gedeelte. Enfin, ik de oude wanadoo account wegdoen, mijn gmail account niet, na synchronisatie nog steeds dezelfde fout. Aangezien ik de ziggo email niet meer aan de praat krijg ga ik niet ook nog de gmail wegdoen, dan heb ik helemaal niets meer.
1) heeft iemand met de ziggo instellingen pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl de email aan de praat ? zo ja graag de stappen posten.
2) waarom heb ik nu bij de niet veranderde gmail account nog steeds die foutmelding?
3) wat kan ik aan die foutmelding doen zonder dat ik helemaal geen email meer heb....

thx

Jhn
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foutiphone.jpg‎ (84,1 KB, 3x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-08, 16:16
jash jash is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

een update :
de foutmelding ben ik kwijt door in itunes de vink weg te halen bij de wanadoo account synchronisatie. Toch goed dat ik de gmail account niet verwijderd heb....
vraag 3 vervalt dus ....

J
  #3  
Oud 18-10-08, 17:16
jash jash is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Nou , de aanhouder wint...
alle accounts verwijderd zowel op mijn PC als in de iphone en alles 1:1 ingevoerd, dat was de truuk.
Er stond in de ene wanadoo.nl en bij de iphone ziggo.nl , dat werkte dus niet. Nou wellicht een tip voor de volgende die dit meemaakt.

J
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding 1140 bij synchronisatie leon verschoor iTunes 1 29-09-12 15:23
Foutmelding tijdens synchronisatie leon verschoor iTunes 0 06-09-10 14:36
Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2 Lispeltuut iTunes 3 21-06-10 17:33
Foutmelding by Synchronisatie met iMac maartenotto iTunes 0 07-10-09 09:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.