iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/23827-iphone-laadt-niet-meer-op-geen-recovery-dfu-mode-meer-mogelijk.html)

SoundForge 18-10-08 16:56

iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk
 
Sinds vanochtend laadt mijn iPhone niet meer op en wordt ook niet meer door iTunes herkent. Heb flink wat doorgespit op dit forum maar geen oplossing kunnen vinden. Dacht door misschien mijn iPhone te herstellen weer contact via iTunes te krijgen, doch krijg de Iphone met geen mogelijkheid meer in recovery of DFU mode (en ik weet echt hoe ik dit (goed) moet doen ;)).

Weet misschien iemand wat hier aan de hand is? Is mijn iPhone kapot of zie ik toch iets over het hoofd.

Graag jullie advies/oplossing.

Greetz,
SoundForge ;)

[edit] Heb inmiddels dit item gevonden en mijn probleem is exact hetzelfde. Vermoed dus dat mijn dockconnector unit of communicatieboard naar de kl... is en dat is spijtig. Zal maandag eens contact opnemen met ipod-service.nl of weet iemand van jullie nog een beter/goedkoper adres.

Destiny 18-10-08 19:10

Ik ben ook bang dat hij echt kapot is. Zeker als je hem niet in DFU krijgt. Ik zou even contact opnemen met ipod-service.nl

Sammytammo 05-11-08 21:35

Hallo,

Ik heb een foto gemaakt met mijn Iphone. Daarna aangesloten op mijn laptop en kreeg gelijk een blauw scherm. Uiteindelijk de foto verwijderd maar nu wordt hij niet herkend door Itunes/ Windows.
Nu lees ik over herstellen van de Iphone ik probeer dit maar krijg geen kabeltje met dat die aan het herstellen is. Hoe moet ik dit nu oplossen? En hoe krijg ik voortaan niet weer dat hij mijn laptop crast als ik een foto gemaakt heb?

Groetjes Sanne

King1987 05-11-08 21:41

Beste sanne,

Weet niet waarom je hier post maar goed ;)

Dat blauwe scherm is het blue screen of death. Je werkt waarschijnlijk met Vista.

Lees dit eens door voor de oorzaak en dit voor de oplossing.

Succes :D

Sammytammo 05-11-08 21:48

Hoi,

Ik weet niet zo goed hoe het hier werkt en kon niet vinden waar ik iets moet typen.

Maar ik heb geen Vista alleen XP. Maar ik krijg alleen een blauw scherm als ik een foto gemaakt heb en dan aansluit op mijn pc. Nu heb ik die foto maar verwijderd en doet me laptop het gewoon.

Maar nu leest Itunes mijn telefoon niet meer. Ik lees wel over herstellen van je iphone maar dat lukt mij dus niet.. Als ik mijn beide knoppen in druk dan gaat die inderdaad uit en dan druk ik het ronde knopje in neem ik aan en niet die boven zit.. maar dan gebeurd er helemaal niks. Als ik het bovenste knopje langer in hou dan gaat die gewoon weer aan en dan is er niks veranderd.. Doe ik dan toch iets fout?

Ben niet zo technisch hoor dus hoop dat je het begrijpt.

XX

King1987 05-11-08 21:49

Ik stuur je wel ff een prive boodschap ;)

(= pm)

Sammytammo 05-11-08 21:50

Oke ik weet niet zo goed wat PM betekend maar ik hoop dat je mij kan helpen

nms 05-11-08 22:06

PM = Private Message = Prive bericht

Als je dat nog niet begrijpt zal het wss ook lastig worden om je probleem zelf op te lossen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.