Start niet meer op na installeren programma discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vast een bekend probleem voor veel mensen. Maar voordat ik begin met restoren en dergelijken wil ik eerst zeker weten of ik het goed doe. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Start niet meer op na installeren programma
Vast een bekend probleem voor veel mensen. Maar voordat ik begin met restoren en dergelijken wil ik eerst zeker weten of ik het goed doe.
Ik heb een paar programma's geinstalleerd via Cydia. Na installeren en dergelijke ben ik cydia uitgegaan en ging ik de programma's testen. Nu crashte het continu. Ik heb me iphone gereboot, en nu krijg ik een apple logo en verder niets. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en al een paar threads gevonden, maar ben nog niet echt zeker van me zaak! Ik heb me iphone namelijk geunlocked bij een vriend van mij en heb zijn gepwnde itunes gebruikt. Kan ik mijn iphone nu gewoon restoren via mijn eigen (normale)itunes? Of moet het per sé met een gepwnde itunes? Of is er iemand die een betere oplossing heeft?(zonder te restoren) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja je kunt gewoon restoren in iTunes. Daarna kun je Quickpwn gebruiken om 2.1 te activeren. Daarna eventueel Bootneuter gebruiken om hem te unlocken.
Ik laat deze even open, omdat er misschien meerdere mensen zijn die hun iPhone hebben geunlockt met een andere gepwnde iTunes.
|
|||
|
|||
Ja das het probleem, mijn computer kan geen .net Framework 2 aan ofzo. dus die programma's doen het allemaal niet, frustrerend genoeg!
IBrickr doet het wel, en herkent mijn iphone, alleen moet ie een file erop zetten voordat ie bij mijn files kan. Dát lukt ook niet. Ik heb gelezen in andere threads dat ik de geinstalleerde programmas moet verwijderen, maar dan moet ik er natuurlijk wel op zien te raken. //edit: Frameworks 3.5 werkt wel, ben nu aant pwnen enzo, van mijn part kan dit draadje dicht, toch bedankt voor je hulp Laatst gewijzigd door lukah; 20-10-08 om 12:43. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone start niet meer op na installeren proswitcher | Koopa | Jailbreak | 1 | 10-03-10 16:25 |
Iphone start niet meer op na installeren winterboard | Mits | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 20:41 |
Programma's installeren lukt niet meer | Lips | iPhone Apps | 11 | 27-06-09 11:41 |
Iphone start niet meer na installeren T9 | Jumper2110 | iPhone algemeen | 10 | 07-06-08 01:50 |
|
|