//

Start niet meer op na installeren programma

Start niet meer op na installeren programma discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vast een bekend probleem voor veel mensen. Maar voordat ik begin met restoren en dergelijken wil ik eerst zeker weten of ik het goed doe. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-08, 23:36
lukah lukah is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard Start niet meer op na installeren programma

Vast een bekend probleem voor veel mensen. Maar voordat ik begin met restoren en dergelijken wil ik eerst zeker weten of ik het goed doe.

Ik heb een paar programma's geinstalleerd via Cydia. Na installeren en dergelijke ben ik cydia uitgegaan en ging ik de programma's testen. Nu crashte het continu.
Ik heb me iphone gereboot, en nu krijg ik een apple logo en verder niets. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en al een paar threads gevonden, maar ben nog niet echt zeker van me zaak!

Ik heb me iphone namelijk geunlocked bij een vriend van mij en heb zijn gepwnde itunes gebruikt. Kan ik mijn iphone nu gewoon restoren via mijn eigen (normale)itunes? Of moet het per sé met een gepwnde itunes?

Of is er iemand die een betere oplossing heeft?(zonder te restoren)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-08, 00:12
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ja je kunt gewoon restoren in iTunes. Daarna kun je Quickpwn gebruiken om 2.1 te activeren. Daarna eventueel Bootneuter gebruiken om hem te unlocken.

Ik laat deze even open, omdat er misschien meerdere mensen zijn die hun iPhone hebben geunlockt met een andere gepwnde iTunes.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 20-10-08, 00:45
lukah lukah is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

Ja das het probleem, mijn computer kan geen .net Framework 2 aan ofzo. dus die programma's doen het allemaal niet, frustrerend genoeg!
IBrickr doet het wel, en herkent mijn iphone, alleen moet ie een file erop zetten voordat ie bij mijn files kan. Dát lukt ook niet.
Ik heb gelezen in andere threads dat ik de geinstalleerde programmas moet verwijderen, maar dan moet ik er natuurlijk wel op zien te raken.

//edit: Frameworks 3.5 werkt wel, ben nu aant pwnen enzo, van mijn part kan dit draadje dicht, toch bedankt voor je hulp

Laatst gewijzigd door lukah; 20-10-08 om 11:43.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone start niet meer op na installeren proswitcher Koopa Jailbreak 1 10-03-10 15:25
Iphone start niet meer op na installeren winterboard Mits iPhone algemeen 7 31-10-09 19:41
Programma's installeren lukt niet meer Lips iPhone Apps 11 27-06-09 10:41
Iphone start niet meer na installeren T9 Jumper2110 iPhone algemeen 10 07-06-08 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.