//

Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen

Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb hetzelfde probleem, heb echter nog een groot probleem dat ik een enorme leek ben wat betreft de iphone!! Heb dat ding drie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-05-09, 21:20
wijbosch wijbosch is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Hey,

Ik heb hetzelfde probleem, heb echter nog een groot probleem dat ik een enorme leek ben wat betreft de iphone!! Heb dat ding drie weken geleden laten jailbraken, sinds een paar dagen kan ik de nummers niet meer gebruiken, moet de telefoon helemaal uitzetten als ik de voicemail wil beluisteren, blijf op het groene balkje tikken, kortom heb dat ding bijna tegen de muur gegooid!! Maar goed ik denk laat ik slim doen en onder instellingen complete reset doen en alle applicaties verwijderen!! Nu start de telefoon helemaal niet meer op!! Zie alleen het appeltje, en itunes met usb als ik beide toetsen indruk. itunes herkent hem niet(wellicht doordat ik verkeerde itunes heb geen X64) DFU mode lukt niet, ga het morgen eens op mijn werk proberen, mocht dat niet lukken ==> marktplaats
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-05-09, 22:13
hi-tech hi-tech is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

Hoi,

Heb net het zelfde gehad zoals u! Met behulp van diskaid kan de bestanden van u iphone halen (sms library, foto's, notes,..) en dan gewoon met itunes u iphone restoren/updaten. Ge zult u iphone dan weer moeten jailbreaken en dergelijke. (OPPASSEN: als je een import iphone hebt en yellowsnow gebruikt om te bellen, dan moet je u iphone restoren met een aangepaste firmware! )

Succes!

Hi-Tech
  #23  
Oud 05-05-09, 22:38
QQleQ QQleQ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 33
Standaard

Zeg ik wil niet heel nutteloos achteraf en offtopic brallen maar waarom willen mensen die er totaal geen verstand van hebben met een jailbreak lopen rotzooien. Het mooie van zo'n iPhone is nu juist dat zelfs mijn bejaarde pa met het ding kan omspringen zonder enige problemen. Ja, als ik mijn pa zn iPhone jailbreak.. Dan ontstaan er problemen.

Ik zou gewoon een volledig herstel doen, zonder jailbreak en gewoon de iPhone gebruiken waar ie voor bedoeld is.
  #24  
Oud 06-05-09, 15:07
wijbosch wijbosch is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Goed, ben weer terug bij af, telefoon doet het wel weer nu alleen nog even jailbraken, unlocken, nog even. Ik heb dat 3 weken geleden laten doen, alleen heb ik geen contact gegevens meer van die persoon. @ QQleQ volledig herstel is dus gedaan en ik zit nu weer met een duitse 16G 3g T-mobile gelockte telefoon. Ik heb al diverse handleidingen door genomen, (erg handig!!!) alleen wat ik nergens zie of er een bepaalde volgorde gehanteerd dient te worden? Ik wil gewoon kunnen bellen, en wat applicaties kunnen downloaden, is cydia noodzakelijk? Ik wil dit probleem niet nogmaals hebben namelijk (heb sterk het vermoeden dat het door cydia gekomen is)

Is er een mogelijkheid dat de telefoon compleet onbruikbaar wordt?

Alvast bedankt voor de hulp??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. schee435 iPhone algemeen 0 04-07-10 09:51
Kan niet bellen Guest-20231130183333 Archief 2 24-12-09 17:08
kan niet bellen tator iPhone algemeen 10 09-06-09 13:57
Ik kan niet bellen, help! AbPacino iPhone algemeen 5 09-02-09 20:59
Kan niet bellen Deniz Unlock [archief] 14 10-01-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.