iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Slidebar reageerd niet bij inkomende gesprekken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24055-slidebar-reageerd-niet-inkomende-gesprekken.html)

Binkey01 23-10-08 07:18

Slidebar reageerd niet bij inkomende gesprekken
 
O wijze Guru's :)

Even een vraagje ik heb een Iphone draaien op v 2.1(5F136) en loop tegen een eigenaardigheidje aan waar ik niet zo vrolijk van word en zou graag willen weten of meerdere dat hebben en of er een oplossing voor is. :D

Met regemaat heb ik dat als ik gebeld word en de telefoon wil "unlocken" met de slide bar dat deze niet reageerd en ik dus niet kan opnemen.:eek:

Vreemde is wel dat ik dit eigenlijk alleen heb op het moment dat ik gebeld word want verder doet mijn telefoon het super:cool:

Hebben meer mensen hier last van?!?!?!

Rasz 23-10-08 16:22

Ik heb een iphone 1gen en ik draai ook 2.1 maar ik heb nergens last van...

jhwo99 24-10-08 07:58

ik had dit probleem gisteren ook voor het eerst.
Firmware 2.0.2 teruggezet.
Met de 3G had ik dit probleem niet!

pietsnot 23-11-08 17:25

Ik en mijn vader (allebij 1e generatie iPhone met 2.1) hebben dit probleem regelmatig. Ik heb net de upgrade gedaan naar 2.2, ik hoop dat ik het niet meer heb!

medico 01-12-08 04:25

Heeft waarschijnlijk te maken met je beltoon ,gebeurt alleen als iemand uit je contact lijst belt ?Kijk bij contacten en zet de beltoon naar een standaard beltoon .Ooit een ringtone toegevoegd voor dat contact maar die ringtone is nu niet meer aanwezig in beltoon lijst?

sanderraemae 01-12-08 21:35

Hey!

Ik heb het ook eens gehad met de 1e iphone firmware 2.1!
Dit is mij gebeurd met een standaard ringtone...

Gr

remixed 02-12-08 20:03

Het is mijn vader gebeurd, hij had een ringtone aan bepaalde contacten gekoppeld en later is die ringtone corrupt geraakt. Gewoon ff de ringtone van die contacten wijzigen waarbij dat gebeurd naar een ringtone die wel goed werkt en het moet allemaal weer goed werken.

Chrisl 02-12-08 23:41

Ik had daar ook last van op 2.1, maar als je de home button indrukt, neemt hij ook op, althans, bij mij......

Maar nu heb ik er geen last meer van en ik realiseer me nu net dat ik ook een ringtone had toegewezen die niet meer in mijn lijst stond....

kraut 07-12-08 23:08

Slider reageert niet meer
 
Te vaak kan ik de slider niet bewegen wanneer ik wordt opgebeld. Moet dan manueel resetten met de uit/home knop combinatie.
1) Enige ervaringen hiermee? Oplossingen?

Ik denk er daarom over de phone te resetten, maar hoe?
2) Heb 1.1.4, hoe kan ik Ziphone gebruiken zonder onvermijdelijk naar Iphone versie 2.? te worden geupgraded. Ik begrijp dat hiermee Ziphone niet meer werkt.

Veel dank.

King1987 07-12-08 23:19

Topic's samen gevoegd.

@ Kraut, graag voortaan de zoekfunctie gebruiken ;)

Als je wilt restoren, restore dan naar 2.2 en gebruik quickpwn om te unlocken/jailbreaken. Meer info hierover kan je vinden op het forum. (Gebruik Ziphone niet meer!!!)

kraut 08-12-08 22:50

Quickpwn installatie is vedraaid goed gelopen. Dank daarvoor.

Ik blijf echter met een freeze van het beeldscherm zitten (reageert niet op vinger). De home button werkt nog wel.
Hard resets met power/home werken wel, maar slechts na meerdere malen en dan nog heb ik bij de volgende gelegenheid weer een freeze.

Lijkt dus meer op een hardware issue.

Houd me aanbevolen voor nieuwe tips.

jantje123 22-04-09 18:20

Zelfde probleem.
 
:mad:
Bezit sinds een maand een nieuwe I-phone 8gb 3g
Heb het zelfde probleem als hier omschreven i-phone werkt super
alleen regelmatig als iemand belt kan ik niet opnemen omdat het touchscreen niet reageert.

Heeft iemand een oplossing?

iPhonebooth 22-04-09 18:44

Niet ook toevallig het beltoon probleem????

jantje123 22-04-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhonebooth (Bericht 280289)
Niet ook toevallig het beltoon probleem????

Nee heb nog geen eigen beltonen erop gezet.

bako 22-04-09 19:57

Ik heb het ook eens gehad, Mijn oplossing was opnieuw jailbreaken met een andere firmware.

@jantje123

Aangezien jij geen jailbreak hebt is mijn advies herstellen,
mogelijke andere opties:
- je iphone leeg maken (of veel er af halen)
- instellingen herstellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.