iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [FW2.2] Wat is er nieuw? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24058-fw2-2-nieuw.html)

LuigiStyla 31-10-08 19:17

Cydia en de apps van cydia ben je kwijt ja, de rest heb je zo terug natuurlijk via een backup via iTunes!

pascalletje 01-11-08 09:59

Nou, het is zaterdag, laat die update maar komen :)

M1ch3l 01-11-08 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 212098)
Hoi,

Misschien een overbodige en domme vraag, maar als ik van 2.1 naar 2.2 ga dan ben ik toch ook al mijn geinstalleerde apps kwijt en ook al mijn sources in cydia etc, gewoon terug naar basics toch alleen via backup in Itunes e.e.a. terug te halen, zoals appstore apps, contacts etc???

Je hebt een programma in Cydia dat AptBackup heet deze onthoudt alle programma's die je hebt geinstalleerd in Cydia. Dit doe je voordat je 2.2 eropzet.

Nadat je alles er opnieuw op hebt gezet hoef je alleen AptBackup opnieuw te downloaden, vervolgens kies je restore backup en dan komen alle programma's die je voorheen had er weer op. (Alleen programma's niet eventuele instellingen etc. maaar dat is niet zo belangrijk)

Maargoed er moet dan wel eerst een jailbreak voor 2.2 zijn.. Vraag me af hoelang dat gaat duren ongeveer?

Denk zelf dat ik even zonder jailbreak ga omdat ik 2.2 toch wel direct wil :)

gls 01-11-08 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis (Bericht 211922)
Kreeg een belletje van een maatje van me die bij Apple HQ werkt dat het vandaag gaat gebeuren.

grapjas ;)
misschien vandaag?

thekoot 01-11-08 13:38

wat ik heeeeel erg graag zou willen in 2.2 is een goede zoek functie voor de agenda, toch van de zotte dat je niet eens een afspraak kan zoeken.

MesR 01-11-08 19:13

Hmm nog steeds geen 2.2 ik hoop dat het vandaag nog wel gaat gebeuren...

renevandergoot 02-11-08 13:20

Nog steeds niets...spannend wanneer het wel gaat komen.

Dylan 02-11-08 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 212216)
Je hebt een programma in Cydia dat AptBackup heet deze onthoudt alle programma's die je hebt geinstalleerd in Cydia. Dit doe je voordat je 2.2 eropzet.

Nadat je alles er opnieuw op hebt gezet hoef je alleen AptBackup opnieuw te downloaden, vervolgens kies je restore backup en dan komen alle programma's die je voorheen had er weer op. (Alleen programma's niet eventuele instellingen etc. maaar dat is niet zo belangrijk)

Maargoed er moet dan wel eerst een jailbreak voor 2.2 zijn.. Vraag me af hoelang dat gaat duren ongeveer?

Denk zelf dat ik even zonder jailbreak ga omdat ik 2.2 toch wel direct wil :)

Dat progje werkt niet, er komt niks terug na een restore..

macfreaker 02-11-08 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan (Bericht 212662)
Dat progje werkt niet, er komt niks terug na een restore..

Heb je eerst gesynct met itunes ? Staat duidelijk in de omschrijving dat dit mee in de backup gaat van itunes !!! ::o

gls 03-11-08 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renevandergoot (Bericht 212549)
Nog steeds niets...spannend wanneer het wel gaat komen.

het is een beetje gokken, maar ik verwacht sowieso deze week :)

Yzord 03-11-08 11:04

Ach, gewoon rustig afwachten...2.1 is opzich al aardig :)

blahblah 03-11-08 13:57

Hahaha, al die zogenaamd betrouwbare bronnen hier... geweldig! De ene werkt op Apple HQ, de ander bij T-Mobile, en allemaal wisten ze het zeker. Maar ondertussen: nog steeds geen 2.2! :D.

Yzord 03-11-08 14:04

Ach naar dat soort verhalen luister ik al helemaal nooit meer...noem ik het "popiejopie" gedrag.

Destiny 03-11-08 14:04

Die mensen kunnen dat ook niet weten. De mensen in Cupertino weten als enige wanneer de update uitkomt.

Rene3g 03-11-08 19:23

Nog steeds geen 2.2 is er al een datum bekend?:)

Ransom 04-11-08 13:51

Er gaat verder een gerucht dat de nieuwe firmware de functie toevoegt om podcasts via Wi-Fi te downloaden. Zou ook best kunnen aangezien Apple pas een app heeft afgekeurd die precies ditzelfde zou doen.

mathijs666 04-11-08 17:26

Dan zou het ook betekenen dat Apple nooit de mail in landscape-mode gaat doen.
Want ze accepteren de firemail en easy Email enz wel.

Ransom 04-11-08 18:12

Mijn theorie was meer dat ze vlak tegen de release van een nieuwe firmware niet willen dat er dingen uitkomen die deze updates in de schaduw stellen. Dat het goedkeuren van een vernieuwende applicatie zou betekenen dat Apple dit nooit zelf meer zal toevoegen is mij iets te ver gedacht. Zo kan het zijn dat e-mail/sms in landscape gewoon geen speerpunt is voor Apple. Er is ook nog nergens naar voren gekomen dat 2.2 hier verandering in zou brengen.

gls 06-11-08 13:43

hmmm, ik kan de startpost niet meer aanpassen om de laatst bekende functie er aan toe te voegen:
  • over-the-air downloaden van audio- en video-podcasts.

Bomans 06-11-08 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gls (Bericht 214076)
hmmm, ik kan de startpost niet meer aanpassen om de laatst bekende functie er aan toe te voegen:
  • over-the-air downloaden van audio- en video-podcasts.


Heb hem toegevoegd ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.