iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Na updates iPhone stroef en traag (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24094-na-updates-iphone-stroef-traag.html)

drumworkshop 23-10-08 21:34

Na updates iPhone stroef en traag
 
Hoi
ik vind nog zelfs na al die updates dat mijn Iphone erg stroef is en traag.
zijn er nog meer mensen met dit probleem???

fgeer 23-10-08 21:38

Wat mij opvalt is dat het scrollen soms trager is. Het gaat niet meer vloeiend.

Destiny 23-10-08 21:40

Je hebt het dan neem ik aan over firmware 2.1? Dat klopt ja. Ik merk dat ook. Update dan ook even je profiel aub ;)

Tevens verplaatst en topic titel aangepast.

drumworkshop 23-10-08 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 209092)
Je hebt het dan neem ik aan over firmware 2.1? Dat klopt ja. Ik merk dat ook. Update dan ook even je profiel aub ;)

Tevens verplaatst en topic titel aangepast.

ja sorry het gaat idd over 2.1

Ironis 24-10-08 07:26

Heb ook deze ervaring. Ook krijg ik last van een crashende safari na enkele dagen gebruik, dan zit de cache vol oid..
Restart helpt altijd goed..

King1987 24-10-08 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ironis (Bericht 209170)
Heb ook deze ervaring. Ook krijg ik last van een crashende safari na enkele dagen gebruik, dan zit de cache vol oid..
Restart helpt altijd goed..

De cache kan je ook leeg gooien. Is een optie voor in instellingen!
Het is maar een tip ;)

papa-joeri 26-10-08 10:21

Ook erg trage reactietijd
 
Heren,

Ook mijn Iphone werkt erg traag de laatste tijd :(.. Ik heb overigens versie 2.0.1.
Het maakt niet uit wel progje ik open (alls werkt trager) maar als ik bijv. sms aan'klik' dan duurt het erg lang alvorens ik mijn smsjes te zien krijg..als ik vervolgens een smsje ga typen duurt het na het typen van een letter erg lang voor de letter te zien is in het scherm..

Dit kan toch niet te maken hebben met een te volle cache:confused: Wie heeft dit probleem nog meer of heeft dit wellicht al verholpen:confused:

Thanks!

Gr Joeri

Jakiie 26-10-08 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door papa-joeri (Bericht 209693)
Heren,

Ook mijn Iphone werkt erg traag de laatste tijd :(.. Ik heb overigens versie 2.0.1.
Het maakt niet uit wel progje ik open (alls werkt trager) maar als ik bijv. sms aan'klik' dan duurt het erg lang alvorens ik mijn smsjes te zien krijg..als ik vervolgens een smsje ga typen duurt het na het typen van een letter erg lang voor de letter te zien is in het scherm..

Dit kan toch niet te maken hebben met een te volle cache:confused: Wie heeft dit probleem nog meer of heeft dit wellicht al verholpen:confused:

Thanks!

Gr Joeri

Hey! Papa-Joeri, misschien een tipje om binnenkort je iPhone eens up te graden naar Firmware 2.1 ;) Meestal is ie dan weer even snel.. ;)

SPEEDMAN 04-11-08 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door papa-joeri (Bericht 209693)
Heren,

Ook mijn Iphone werkt erg traag de laatste tijd :(.. Ik heb overigens versie 2.0.1.
Het maakt niet uit wel progje ik open (alls werkt trager) maar als ik bijv. sms aan'klik' dan duurt het erg lang alvorens ik mijn smsjes te zien krijg..als ik vervolgens een smsje ga typen duurt het na het typen van een letter erg lang voor de letter te zien is in het scherm..

Dit kan toch niet te maken hebben met een te volle cache:confused: Wie heeft dit probleem nog meer of heeft dit wellicht al verholpen:confused:

Thanks!

Gr Joeri

ik heb exact hetzelfde probleem met 2.1:

sms openen duurt net geen 10 seconden, safari crasht continu, ook facebook applicatie crasht snel, scrollen gaat zeer schokkerig...

hopelijk wordt dit snel opgelost met de 2.2 ... :(

King1987 04-11-08 14:23

Misschien is het een idee om een keer opnieuw te herstellen en dan opnieuw te pwnden? Net als met windows (weet ik, verkeerde vergelijking :p) want die word ook steeds langzamer, ik zet er opnieuw windows op en hij is weer snel.

Zoals ik al zei: het is maar een idee, heb er geen ervaring mee mbt de Iphone ;)

SPEEDMAN 04-11-08 14:23

dus je stelt iets voor maar je weet niet of het gaat op de Iphone?

erg nuttige bijdrage...

King1987 04-11-08 14:33

Ik stel niets voor kerel, ik opper een idee.

En mocht iemand met het handen in het haar zitten en die denk van: ja, dat ga ik eens proberen, daar heb ik niet aan gedacht en het werkt. Dan is het alleen maar mooi.

Dan is het toch nog een nuttige bijdrage.

SPEEDMAN 04-11-08 15:31

kan mij misschien nog een nieuwe kopen? Mssch werkt dat wel ?

alvani 04-11-08 20:28

Mijn iPhone met jailbreak was ook erg traag. Vaak hielp het als ik een reboot deed.
Vorige week heb ik mijn iPhone helemaal gerestored na een crash en bewust nog even niet gejailbreaked. Na een week is ie nog steeds supersnel. Bij mij lag de traagheid dus aan de jailbreak.

Gamebusters 04-11-08 21:57

Iphone traag
 
Hi ik heb een iphone firmeware 2.0 gejailbreak maar hij is erg traag geworden als ik mijn smsjes wil lezen dan moet ik echt langwachten terwijl met 1.1.4 ging hij snel en nu gaat het eht traag ligt het aan de firmeware en zo en moet ik hem upgraden? want dit is ff iets anders dan een psp upgrade denkt ik .

Destiny 04-11-08 22:14

Discussies samengevoegd.

King1987 04-11-08 22:16

Gewoon lekker updaten naar 2.1, is nog niet de super snelle 1.1.4, maar het komt aardig dicht in de buurt vind ik--> updaten kan je hier lezen

Succes :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.