iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HTC Touch HD (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24445-htc-touch-hd.html)

iGregor 30-10-08 17:43

HTC Touch HD
 
HTC Touch HD, de nieuwe iphone killer?

De HTC Touch HD is uit! De telefoon met 3,8 inch touchscreen, 5 Megapixel camera, 288MB RAM is vanaf nu te koop.
Is het de iphone killer?

Mijn mening:

Waarom wel:

- Nice groot beeldscherm
- Je zit niet vast aan T Mobile
- Je hebt een betere camera
- Je hebt meer RAM
- Er zit ook een G Sensor in
- Je kan meer met de GPS
- Je kan meer met de Bluetooth
- Het is de enige telefoon van HTC die niet lelijk is

Waarom niet:
- Weinig beschikbare apps
- Geen multitouch
- Traag OS(?)

Toevoegingen?

knrd 30-10-08 18:07

Tis toch weer windows.. Kan wel meer ram in zitten maar hij zal niet zo snel werken als de iphone..

Maar dit toestel ziet er wel goed uit vind ik! Zou wel een goede 2de mobiel zijn voor mij ;) Mijn 2de abbo is namelijk bijna afgelopen dus hoop dat hij dan al in de winkels ligt! Dan kan ik er is naar kijken..

iGregor 30-10-08 18:24

Dit wordt denk ik mijn vervanger voor mijn iphone 3g aangezien T Mobile ontvangst hier alleen op GPRS blijft met 2 of 3 streepjes. (Op de dekkingskaart staat dat ik hier goede HSDPA ontvangst moet hebben)

Yzord 30-10-08 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gregor (Bericht 211629)
Dit wordt denk ik mijn vervanger voor mijn iphone 3g aangezien T Mobile ontvangst hier alleen op GPRS blijft met 2 of 3 streepjes. (Op de dekkingskaart staat dat ik hier goede HSDPA ontvangst moet hebben)

Nou dan zou ik ook maar niet al te blij zijn met een htc, want mijn Diamond heeft 1 a 2 streepjes binnenshuis waar de Iphone er 3 a 4 heeft.

iGregor 30-10-08 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 211631)
Nou dan zou ik ook maar niet al te blij zijn met een htc, want mijn Diamond heeft 1 a 2 streepjes binnenshuis waar de Iphone er 3 a 4 heeft.

Met dezelfde provider?
Ik zou dan namelijk vodafone nemen, want het gaat niet om de telefoon maar om de provider dat ik verander.

Yzord 30-10-08 18:37

Met dezelfde provider indeed

Destiny 31-10-08 01:08

Ik heb zelf met het toestel mogen spelen. Opzich een mooi toestel, alleen de UI is ENORM traag. Echt traag en lomp.

midego 31-10-08 01:15

http://www.yournextmobile.nl/wp-cont...-touch-pro.jpg

midego 31-10-08 01:19

Sorry, het is deze
http://www.pdashop.nl/images/product...id=17&shopid=2

JWVD 31-10-08 07:38

HTC Touch HD... Windows Mobile...

Fijn, dan heb je altijd problemen bij je, met deze mobiele windhoos.

knrd 31-10-08 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 211776)
Ik heb zelf met het toestel mogen spelen. Opzich een mooi toestel, alleen de UI is ENORM traag. Echt traag en lomp.

Hier was ik al bang voor ja..
Daarom zal ik goed na moeten denken wat voor een type telefoon ik naast mijn iphone wil gaan gebruiken..
Mijn vriendin heeft een HTC Diamond en als ik daar af en toe iets op moet doen, iets opzoeken of iets dergelijks dan ben ik echt 10x zo lang bezig als met mijn iphone..

iGregor 31-10-08 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KdO (Bericht 211817)
Hier was ik al bang voor ja..
Daarom zal ik goed na moeten denken wat voor een type telefoon ik naast mijn iphone wil gaan gebruiken..
Mijn vriendin heeft een HTC Diamond en als ik daar af en toe iets op moet doen, iets opzoeken of iets dergelijks dan ben ik echt 10x zo lang bezig als met mijn iphone..

Maar de HTC touch HD is sneller dan de Diamond he :D

knrd 01-11-08 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gregor (Bericht 212149)
Maar de HTC touch HD is sneller dan de Diamond he :D

Dat weet ik.. Bij windows mobile moet je ook allemaal zo veel doen voordat je ergens bent.. allemaal met mapjes en tabblaadjes etc..

iGregor 01-11-08 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KdO (Bericht 212202)
Dat weet ik.. Bij windows mobile moet je ook allemaal zo veel doen voordat je ergens bent.. allemaal met mapjes en tabblaadjes etc..

Dat lijkt mij nou juist eigenlijk "netjes".
Met alle iphone apps wordt het namelijk snel een rotzooitje :rolleyes:

iGregor 06-11-08 10:58

Ik ga hem morgen bestellen!
Ook leuk dat er zoveel accesoires bij zit.

mattmcmike 06-11-08 11:28

Nou als iemand hier de iPhone OS op dit ding kan laten draaien dan zou ik hem misschien wel kopen. But for now I'm sticking 2 my iPhone :D

iGregor 06-11-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mattmcmike (Bericht 214050)
Nou als iemand hier de iPhone OS op dit ding kan laten draaien dan zou ik hem misschien wel kopen. But for now I'm sticking 2 my iPhone :D

Tsja, dat zou inderdaad leuk zijn...
Maar je kunt niet alles hebben :D

Bomans 13-12-08 20:25

toegegeven, hij ziet er goed uit

YouTube - Touch HD First Look

wastaal 14-12-08 11:30

ik heb die HD in mijn handen gehad. Moest bijna door het scherm heen drukken, zo ongevoelig is het touchscreen. Nee..geef mij maar m'n Iphone.

King1987 14-12-08 11:31

Ziet er inderdaad heel goed uit. Mooie telefoon, alleen jammer van Windows


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.