//

" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen.

" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb al een tijdje de iPhone 3G 16gb, sinds vanmiddag kan ik niet meer gebeld worden of zelf bellen. hij gaat 1x over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-01-10, 18:48
Sven-moh Sven-moh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

hey,
ik heb al een tijdje de iPhone 3G 16gb, sinds vanmiddag kan ik niet meer gebeld worden of zelf bellen. hij gaat 1x over en dan komt er te staan gesprek mislukt.
Heb hem al hersteld via i-Tunes maar dat help ook niet.
Er is me verteld dat je door software downgrade het probleem verhelpt.
Heeft iemand enig idee hoe ik hem kan downgrade naar een andere software, heb nu 3.1.2.
mvg, Sven
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-01-10, 16:42
etper lewkeir etper lewkeir is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

In de tmobile winkel legde een verkoper uit dat het datanetwerk steeds vaker overbelast raakt. de iphone is niet in staat zelf terug te schakelen naar 2g. blackberry ook niet , nokia wel, volgens zegsman. dus blijft hij proberen op het overbelaste datanetwerk te komen. daarom is 3g uitzetten een optie. "tmobile werkt er aan......"
  #23  
Oud 30-01-10, 18:03
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dat klopt ja. Als ik 3G uitzet werkt het perfect.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #24  
Oud 30-01-10, 18:59
jurgen1982 jurgen1982 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

hallo iedereen

heb een probleem met bellen als ik bel dan kan ik iedereen horen maar zij horen mij niet iemand een idee wat het zou kunnen zijn aub
is 1 dag oud
alvast bedankt
  #25  
Oud 30-01-10, 19:20
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen1982 Bekijk bericht
hallo iedereen

heb een probleem met bellen als ik bel dan kan ik iedereen horen maar zij horen mij niet iemand een idee wat het zou kunnen zijn aub
is 1 dag oud
alvast bedankt
misschien ver gezocht maar wellicht is je microfoon stuk of hou je de iphone wel zo vast dat je je vinger op de microfoon hebt. probeer eens iemand te bellen met de speakerfunctie aan (dit kan je doen tijdens het bellen door op de speakerknop op het scherm te drukken) en leg de telefoon neer op tafel. ik had een vriend die ook dit probleem had de eerste dagen dat ie zn iphone had.hij hield telkens zn iphone zo vast dat zn vinger voor de microfoon zat... dat de microfoon stuk is zou natuurlijk ook kunnen...geloof dat die ook wel eens stuk gaan maar als je toestel 1 dag oud is dan zal dat wel niet.
__________________
  #26  
Oud 13-04-10, 12:24
marcelw marcelw is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: den haag
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar marcelw
Standaard

Inmiddels is mijn 4e toestel binnen , en na een half uur weer het zelfde resultaat. ik ben nu bezig met het ontbinden van het contract.. ben er klaar mee.
  #27  
Oud 08-05-10, 15:36
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

ik heb er alleen last van als het druk is, bijvoorbeeld laats met koninginnen dag of met kermis iets in die richting, daarom denk ik dat de oplossing (en reden) van etper lewkier het best zijn. het lijkt er inderdaad op dat de iphone niet goed omgaat met een overbelast netwerk. zodra het zich weer voordoet bij mij zal ik eens proberen de 3g uit te zetten. natuurlijk is dit geen oplossing maar dat zou wel bewijzen dat het overbelaste netwerk het probleem is
  #28  
Oud 08-05-10, 18:32
marcelw marcelw is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: den haag
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar marcelw
Standaard

@mysense,

ik ben het niet eens met etper lewkier en zal dat hier onderbouwen. Het probleem zal ook wel in het 3g netwerk liggen maar dat zal niet het grootste probleem zijn. Bij mijn toestel was het zo dat zodra 3g aan stond ik niet meer kon bellen en gebeld worden. Echter kon ik nog wel snel internetten en email en sms verzenden. Ontvangen van sms was echter niet meer mogelijk. 3G werkte dus wel naar behoren. maar zodra ik wilde gaan bellen viel het netwerk weg en was het gesprek mislukt. En om dan nu met de gehele onderbouwing te komen.. Zodra ik mijn simkaart in een ander willekeurig toestel stopte was er wel een goede verbinding zowel met 3g aan en dan bellen ( heb nu op mijn htc touch zelf radio aan via 3g en kan ik dus ook nog gewoon surfen en bellen met de speaker aan. dus daar ligt het niet aan. en dus echt een probleem met de iphone. Ik heb verteld dat ik mijn contract zou gaan ontbinden ivm nalatigheid en gebrekkige service. Ik had de brief verstuurd en ben kort daarna in contact gekomen met een van de supervisors van t-mobile en die hebben mij toegezegt dat ik een heel nieuw toestel krijg zonder dat ik daar de 30 euro eigen risico voor moet betalen.
Dus krijg maandag mijn nieuwe toestel en ben benieuwd of deze het zelfde probleem heeft.... ik hoop het niet , ben zo langzamerhand erg verslaafd geraakt aan het surfen op de iphone iets wat met mijn huidige htc niet echt lekker gaat.
  #29  
Oud 03-04-11, 20:03
tasjana388 tasjana388 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: haaksbergen
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Hey,

Als ik op mijn iPhone 1.0 16 GB iemand bel gaat dat als volgt:
Bellen.. - Verbroken..- en als laatste staat er "gesprek mislukt" .
Ik kan wel gewoon gebeld worden en smsen, ook beltegoed opvragen lukt gewoon.
Iemand hetzelfde meegemaakt of een oplossing?
Ik kon dit probleem niet exact vinden op het forum, wel dat ze helemaal niet gebeld kunnen worden en bellen. Maar dat is het niet in mijn geval.

Alvast bedankt!

Job Reinbergen
ik heb hetzelfde probleem. is het je uiteindelijk nog gelukt?
  #30  
Oud 03-04-11, 20:04
tasjana388 tasjana388 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: haaksbergen
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seppe Bekijk bericht
Mensen ik heb de oplossing op de topic hieronder gezet, had dit namelijk ook en zo heb ik het opgelost.

Ligt aan de baseband van 2.2.1

Mvg
wat is die topic nu precies en hoe kan ik het toepassen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na ophangen gesprek: "Verbinding mislukt". Dennissimeau iPhone algemeen 1 01-04-11 20:42
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek MightyWiggy iPhone algemeen 1 04-01-11 13:47
"Email versturen mislukt" MJ1983 iPhone algemeen 5 08-08-10 09:59
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13
1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? lakes Archief 2 22-11-07 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.