iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Internet prepaid... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24532-internet-prepaid.html)

Chrisy76 01-11-08 11:10

Internet prepaid...
 
Ik heb sinds gisteren een Iphone, gekocht tweedehands en daarmee zonder abonnement. Ik gebruik nu gewoon T-mobile prepaid omdat ik niet veel bel.
Nu merk ik dat de Iphone vrij snel met apps het internet op gaat/wil. Volgens mij kost me dit handen vol met beltegoed... :(

Kan ik op een manier gewoon al het internet blokkeren/uit schakelen ofzo, behalve de Wi-Fi...
Ik heb er al meer over gelezen (andere topics/forums) maar ik kom er niet uit...

King1987 01-11-08 11:14

dmv Boss-preffs, of SBSettings (te downloaden via Cydia)

Succes :D

Chrisy76 01-11-08 11:17

Ok, het zit dus niet standaard in de Iphone?

En om Cydia te hebben moet ik de boel jailbraeken toch? Dat zal wel lukken met alle beschrijvingen...

King1987 01-11-08 11:19

Je moet hem inderdaad Jailbreaken. Om dit te doen volg deze handleiding.

Succes :D

Chrisy76 01-11-08 13:01

Hee, Dank je wel! Allemaal gelukt...

Ik heb in Bosspreffs gewoon het EDGE knopje uit gedaan.. Dat is voldoende toch?

King1987 01-11-08 13:08

Kan je testen. Wi-Fi ook uitzetten en start Safari op. Dan zegt hij als het goed is: Kan geen verbinding met de server krijgen.

Succes :D

Chrisy76 01-11-08 13:10

Ja, ok tuurlijk ;)

Werkt hoor, bedankt!

King1987 01-11-08 13:13

Ik zeg: Weer een tevreden klant ;)

Slotje? :p

iPhone 2G 16 GB 2.0 12-05-09 20:47

Hallo,
Ik heb een iPhone 2G met 2.0. Ik wil graag mn internet blokkeren, maar mn provider zegt dat ze me niet kunnen helpen.
Hoe kan ik dit doen?! Ik heb geen zin om elke maand weer extra kosten te betalen terwijl ik niet eens op internet zit.
Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt

En ik zit bij Hi met sim-only, gehackte iPhone, geen jailbreakgedoe verder (en ja ik weet hier niets van af, wat is jailbreaken eigenlijk:confused:)
nogmaals,
wie kan mij helpen?!

King1987 12-05-09 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone 2G 16 GB 2.0 (Bericht 285998)
Hallo,
Ik heb een iPhone 2G met 2.0. Ik wil graag mn internet blokkeren, maar mn provider zegt dat ze me niet kunnen helpen.
Hoe kan ik dit doen?! Ik heb geen zin om elke maand weer extra kosten te betalen terwijl ik niet eens op internet zit.
Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt

En ik zit bij Hi met sim-only, gehackte iPhone, geen jailbreakgedoe verder (en ja ik weet hier niets van af, wat is jailbreaken eigenlijk:confused:)
nogmaals,
wie kan mij helpen?!

Heel simpel, lees het hier boven even door. (zie dat deze antwoorden uit mn tijd voor Mod zijn, grappig:D) Je hebt het over een gehackte iPhone en je hebt geen idee wat een jailbreak is. (Dat is dus hetzelfde ;) )

Mijn advies: gebruik de zoekfunctie eens hoe je jailbreakt, meer dan genoeg topic's over. En gebruik daarna de antwoorden hierboven.

Scoes 13-05-09 21:10

Ik kan garanderen dat Hi is internetverkeer kan blokkeren.
Dit is een simpele instelling op het netwerk, die met de juiste systemen zo aan te passen is. In de (tmobile) winkel kan dit binnen een minuut geregeld zijn.
Je kunt het uiteraard ook software matig realiseren.

Colburners 31-08-09 16:06

ik heb een erg groot probleem. Mijn iphone maakt ook verbinding met internet maar dit hierboven helpt niet. Dit heeft me al 20 euro gekost. Het zijn ook telkens maar een paar kbs maar dit kost me toch veel geld. Wat kan het zijn want ik kan nu niet meer bellen doordat ik telkens als ik hem aanzet weer geld ga verliezen. HULP GRAAG!

Guest-20230317192549 26-05-10 10:45

Hallo,

Ik heb een telfort sim only bel en sms bundel en heb hetzelfde probleem... Zal ik nog steeds moeten jailbreaken om internet te blokkeren? Ik hoop eigenlijk dat het nu met de 3gs gewoon via de intstellingen uit te zetten is.

Mvg,

Eduard

amstel08 26-05-10 11:34

" Gewoon uitzetten gaat niet".

2 weken geleden simlockvrije Italiaanse 3gs 16G wit gehaald voor mijn vrouw. Telfort prepaid erin gedaan.
Internet slurpte Euro's. Toen via volgende stappen internet geblokkeerd: instellingen->algemeen->netwerk->mobiel datanetwerk.
Vul bij APN 3x iets in dat niet bestaat, bijv "nee" of "fake".
Onze Telfort Iphone kan nu niet meer het internet op (alleen via Wi-Fi).

Vergeet gelijk niet push uit te zetten als je je batterij wilt sparen.

Succes.

Amstel08

NB: wel ff internet op? Haal gewoon die 3 woorden weg, en de Iphone zit wel weer op internet.

Guest-20230317192549 26-05-10 12:26

Dankjewel amstel voor je reply! Ik heb je oplossing geprobeerd maar het werkte niet.. Ik heb daarna maar bij elk mobiele data schermpje het woord 'uit' ingevuld maar met Wi-Fi en 3g allebij uitgeschakeld kom ik nog steeds online. Heb je misschien nog een andere suggestie?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.