//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondertussen is het zo'n 12 uur geleden dat ik de ZAGG invisibleshield op het scherm van de iPhone heb aangebracht en ik moet zeggen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-01-09, 10:19
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ondertussen is het zo'n 12 uur geleden dat ik de ZAGG invisibleshield op het scherm van de iPhone heb aangebracht en ik moet zeggen dat het er heel goed uitziet, voelt ook goed aan, geen stof of blazen en het koste me 2 minuten om het aan te brengen. Het heeft zoals eerder is gezegd een lichte sinaasappel look, maar op zich vind ik dat geen probleem omdat het originele scherm dat ook heel lichtjes heeft. Telefoon ligt nog te drogen en kan niet wachten om hem terug in te schakelen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-01-09, 10:46
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Als het al 12 uur geleden is, mag je hem best alweer aanzetten en gebruiken, hoor.
Er zal niks meer verschuiven of loslaten en de komende dagen zal het "huidje" nog strakker trekken, hoe meer het indroogt.
  #43  
Oud 20-01-09, 10:52
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Als het al 12 uur geleden is, mag je hem best alweer aanzetten en gebruiken, hoor.
Er zal niks meer verschuiven of loslaten en de komende dagen zal het "huidje" nog strakker trekken, hoe meer het indroogt.
Aah, ik zet hem meteen aan. Thanks.
  #44  
Oud 24-01-09, 16:34
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ow ik heb trouwens toch geen last van luie pixels hoor mensen!!!
Hij was denk ik niet goed opgedroogd, waardoor t leek of ik een rijte luie pixels had. Heb m er nu afgehaald en een nieuwe erop grdaan, en nu ziet t er perfect uit
Heb de achterkant er af gehaald, omdat ik de incase slider case wilde gebruiken, en dat ging niet met de achterkant erop.....
  #45  
Oud 14-02-09, 20:23
DocM DocM is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

hey mensen,

Ik ben sinds een dag ook een gelukkige eigenaar van een iPhone. Deze site heeft mij erg goed geholpen tijdens mijn zoektocht. Nu ben ik op zoek naar natuurlijk de beste kras beveiliging voor m'n lieve foontje. Eerlijk, ik heb flink gezocht naar mooie cases, maar alles is lelijk en de iPhone heb ik nou onder andere gekocht omdat hij er gewoon ontiegelijk g**l uit ziet. Naar mijn mening dus zonde om er een case omheen te zetten. Godzijdank hebben bepaalde mensen er een, naar het uit ziet, ideale beveiliging gemaakt. De invisibleSHIELD. Maar nou vraag ik me af waar jullie deze gekocht hebben, gewoon via hun site. Of hier ergens in NL?

Oja, nog voordelen tussen de 2 concurrenten ten opzichte van elkaar?

Greetz!
  #46  
Oud 14-02-09, 20:26
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik heb de InvisibleShield gewoon bij zagg.com gekocht. Met de lage dollarprijs en wereldwijd gratis bezorging een koopje!
  #47  
Oud 14-02-09, 20:54
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DocM Bekijk bericht
hey mensen,

Ik ben sinds een dag ook een gelukkige eigenaar van een iPhone. Deze site heeft mij erg goed geholpen tijdens mijn zoektocht. Nu ben ik op zoek naar natuurlijk de beste kras beveiliging voor m'n lieve foontje. Eerlijk, ik heb flink gezocht naar mooie cases, maar alles is lelijk en de iPhone heb ik nou onder andere gekocht omdat hij er gewoon ontiegelijk g**l uit ziet. Naar mijn mening dus zonde om er een case omheen te zetten. Godzijdank hebben bepaalde mensen er een, naar het uit ziet, ideale beveiliging gemaakt. De invisibleSHIELD. Maar nou vraag ik me af waar jullie deze gekocht hebben, gewoon via hun site. Of hier ergens in NL?

Oja, nog voordelen tussen de 2 concurrenten ten opzichte van elkaar?

Greetz!
Ik heb de InvisibleShield ook gewoon via de site van Zagg gekocht hoor. Nu heb ik er nog 2 bijbesteld omdat mijn toestel een deze weken in garantie terug gestuurd word voor haarscheurtjes in de cover en als ik een nieuw toestel zou krijgen kan ik deze meteen voorzien van deze bescherming. Dus ik kan besluiten dat ik heel tevreden ben van Zagg's InvisibleShield.
  #48  
Oud 14-02-09, 21:07
DocM DocM is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Snelle antwoorden hier nice!

Heb hem inmiddels besteld. Met kortingscoupon maar 15 euro per stuk Over zo'n 10 dagen binnen gaven ze aan. Ben benieuwd. Nu ga ik mij vast mentaal voorbereiden op het "plakken" heb zostraks al tijdje gedaan over een gewone screen shield, maar goed dat deed ik dan ook verkeerd de eerste 2 x lol

Heb je met deze shield van ZAGG ook dat het scherm wat minder aan voelt? Wat gladder? Heb ik met deze screen protector wel, erg jammer want de iPhone z'n scherm voelt gewoon heerlijjk aan! (in vergelijking met bijv. mijn HTC Touch Cruise)
  #49  
Oud 17-02-09, 16:04
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

en hoe zit het met het scherm? ik kijk aardig wat films en series maar vind dat met een screen protector het beeld minder wordt... is dat met de ZAGG protector ook zo?
  #50  
Oud 17-02-09, 16:33
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DocM Bekijk bericht
Snelle antwoorden hier nice!

Heb hem inmiddels besteld. Met kortingscoupon maar 15 euro per stuk Over zo'n 10 dagen binnen gaven ze aan. Ben benieuwd. Nu ga ik mij vast mentaal voorbereiden op het "plakken" heb zostraks al tijdje gedaan over een gewone screen shield, maar goed dat deed ik dan ook verkeerd de eerste 2 x lol

Heb je met deze shield van ZAGG ook dat het scherm wat minder aan voelt? Wat gladder? Heb ik met deze screen protector wel, erg jammer want de iPhone z'n scherm voelt gewoon heerlijjk aan! (in vergelijking met bijv. mijn HTC Touch Cruise)
Het scherm voelt minder vettig aan naar mijn mening, schuift ook minder vlot als zonder het InvisibleShield, maar het voelt echt heel goed aan, ook als je hem gewoon vast hebt heb je het gevoel dat hij meer grip heeft in je hand.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
en hoe zit het met het scherm? ik kijk aardig wat films en series maar vind dat met een screen protector het beeld minder wordt... is dat met de ZAGG protector ook zo?
Doet niets aan de kwaliteit van het beeld, het scherm ziet er alleen minder egaal uit als je hem vanuit een hoek bekijkt, maar het glanst even hard als zonder, het InvisibleShield doet wat aan van uitzich van een soort sinaasappel look. Ik heb altijd sceptisch aangekeken tegen beschermfolie op je scherm, maar ik heb nooit spijt gehad dat ik de InvisibleShield gekocht een aangebracht heb, ik had voordien echt schrik dat ik er eens een kras in ging zetten, maar die schrik is weg, maar neemt niet weg dat ik de iPhone minder goed behandel als voordien.
  #51  
Oud 17-02-09, 23:36
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

hallo,
ik wil graag invisibleSHIELD van ZAGG bestellen in Nederland,
graag via iPhoneClub.
Ik heb gekeken in de shop van iPhoneClub, maar helaas is hij niet op voorraad.
Wanneer komen ze weer?

EDIT:
Ik ga ze vanavond bestellen, ze zijn beschikbaar nu.

Laatst gewijzigd door KadirK; 18-02-09 om 18:29.
  #52  
Oud 21-02-09, 00:00
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Heb vandaag mijn twee ZAGG InvisibleShields ontvangen, vorig weekend besteld en nu 5 dagen later had ik de shields in de bus liggen, best wel snel moet ik zeggen, vooral omdat ik voor gratis verzending gegaan ben en dan geven ze een dag of 10 op.
Je weet nooit of het van pas komt he? Vooral omdat ik de iphone een deze weken binnen doe voor garantie (haarscheurtjes) en indien we een nieuwe krijgen kan ik dezelfde dag nog het shield erop plakken.
  #53  
Oud 23-02-09, 07:44
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Ik heb de ZAGG shield woensdag besteld en vrijdag had ik em al binnen... was heel snel maar wat een ellende om dat ding erop te krijgen zeg.... heeft me anderhalf uur gekost en mijn gezin heeft er in ieder geval een hele reeks nieuwe vloekwoorden bijgeleerd...
voorkant is echt helemaal perfect... super strak (ging ook in 1x goed met plakken)
Achterkant is redelijk... vooral de zijkantjes zijn niet zo heel erg mooi ... ook aan dde achterkant heb ik na bijna 2 dagen een paar (2/3) hele kleine oeffenheden zitten....

qua gebruik vind ik de Zagg echt super... veel stroever en voor mij veel fijner...

hopelijk trekken de kleine oneffenheden nog weg anders denk ik er sterk over om een vaster "achterkant hoes" erop te zetten ....

maar petje af voor de mensen die die achterkant er perfect opkrijgen
  #54  
Oud 24-02-09, 10:34
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Bij de achterkant heb ik de zijkantjes eraf gesneden zodat je gewoon 1 vlak gedeelte over houdt. Deze heb je er zo op geplakt en t blijft goed zitten, zonder bobbels of groetjes of weet ik veel wat.
Ik was bang dat de randjes misschien snel los zouden raken, maar dit is niet het geval. Heb m vaal zonder case of iets extra's in me broekzak zitten en de randjes zitten nu na 1,5 maand nog perfect vast
  #55  
Oud 24-02-09, 11:23
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

ja als ik nu naar de achterkant kijk zie ik dat de randjes bovenaan en onderaan gewoon niet perfect zijn... misschiend at ik maar een lossen achterkant bestel en inderdaad de zijkantjes en hoekjes eraf snij...
  #56  
Oud 09-04-09, 17:35
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

helpen ze ook tegen haarscheurtjes?
  #57  
Oud 09-04-09, 18:19
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

ik heb nog steeds in ieder geval geen haarscheurtjes dus misschien helpt het wel ja....
  #58  
Oud 09-04-09, 19:05
pncdejong pncdejong is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Het is geen doen om dat spul op je Iphone te bevestigen. Ik ben er ook ongeveer 1 1/2 uur mee bezig geweest om het erop te plakken. Ik was er toen nog steeds niet tevreden over en heb het uiteindelijk maar verwijderd en weggegooid. Niet aan mij besteed dus.
  #59  
Oud 10-04-09, 07:28
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

hmm... had ik ook maar uiteindelijk heb ik de iPhone maar laten liggen en na 24 uur was het stukken beter... na een paar dagen was het, op de zijkantjes na, echt perfect....

dus misschien had je em beter eerst even kunnen laten liggen....
  #60  
Oud 24-04-09, 15:53
EldertV EldertV is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik heb hem net besteld helaas geen gratis verzenden meer. Ik moest 3.49 dollar betalen voor de sloomste vorm van verzenden. De filmpjes op youtube spreken me wel aan.

Ik heb nu een switcheasy case maar er komen toch krassen om mijn Itouch wordt er veel te dik van.
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.