//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Waarom moeilijk doen? Koop gewoon de volledige Zagg set en houd de scherm folie opzij als reserve... Moet je die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 17-10-09, 18:30
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Waarom moeilijk doen? Koop gewoon de volledige Zagg set en houd de scherm folie opzij als reserve... Moet je die alvast niet meer bestellen als de huidige er een van de maanden lost begint te komen.
Kan ook, maar ik doelde er meer op dat wanneer ik de verschillende recensies van beide producten er zo op na lees, BodyGuardz de beste optie lijkt. Dus vandaar mijn keuze voor BodyGuardz waarschijnlijk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-10-09, 20:22
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
jammer dat je resultaat een beetje half aanvoelt...

hij is wel iets stroever als het gewone scherm maar heb niet echt een sinaasappelhuid..

tja de luchtbelletjes, denk dat je te weinig vocht hebt gebruikt, persoonlijk zou ik een eraf trekken opnieuw nat maken en er opnieuw opplakken.., ik zou me doodergeren aan luchtbelletjes...

met strijkrubber van middenuit alle kanten op strijken
Ja het is idd jammer. Het is ook idd iets stroever.
En over de luchbelletjes, voor mijn gevoel had ik er genoeg vloeistof op gespoten had namelijk vrij dicht bij de folie gespoten. Ik denk dat ik heb strijken de mist in ben gegaan.

Maar eraf trekken en daarna opnieuw spuiten en dan plakken gaat toch niet meer? Ik heb hem namelijk sinds donderdagavond erop.

Ik denk dat ik volgende week wellicht een nieuwe ga bestellen.
__________________
iPhone 3G 16 GB UK o2 - Firmware: 3.1.2 - Activated - Jailbreak & Unlocked.
  #103  
Oud 17-10-09, 23:00
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

als je toch volgende week een nieuwe gaat bestellen zou ik het gewoon proberen om een een stukje los te trekken en te kijken hoe goed die nog plakt...

ik denk dat ie best nog redelijk goed zal plakken , ook na een aantal dagen ( let op , heb daar geen ervaring mee )
  #104  
Oud 18-10-09, 00:26
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Woensdagavond aangebracht en zaterdagavond is de witte waas zowel op de voor- als achterkant nog steeds niet verdwenen. Ik zie geen luchtbellen, maar wel een waas met enkele donkere strepen (waar de iPhone doorheen te zien is zoals het zou moeten).

Heb ik iets verkeerd gedaan?
  #105  
Oud 18-10-09, 00:35
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazar Bekijk bericht
Woensdagavond aangebracht en zaterdagavond is de witte waas zowel op de voor- als achterkant nog steeds niet verdwenen. Ik zie geen luchtbellen, maar wel een waas met enkele donkere strepen (waar de iPhone doorheen te zien is zoals het zou moeten).

Heb ik iets verkeerd gedaan?
persoonlijk denk ik dat het gewoon nog weg zal trekken, je hebt toch wel het flesje gebruikt wat erbij zat en geen ander vocht of water ??

kan me niet voorstellen als je geen liuchtbelletjes ziet dat je iets fout gedaan hebt, ik zou het nog maar een aantal dagen aanzien
  #106  
Oud 18-10-09, 00:51
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
persoonlijk denk ik dat het gewoon nog weg zal trekken, je hebt toch wel het flesje gebruikt wat erbij zat en geen ander vocht of water ??

kan me niet voorstellen als je geen liuchtbelletjes ziet dat je iets fout gedaan hebt, ik zou het nog maar een aantal dagen aanzien
Ja, heb gewoon het flesje dat meegeleverd wordt gebruikt. Heb wel vrij veel water gebruikt, want na het aanbrengen van de voorkant was al meer dan de helft van de inhoud weg. Misschien dat het daar aan ligt? Hopen dat het nog wegtrekt, want in het licht ziet het er nu echt niet uit. Het is net een raam dat beslagen is.

Nog even over die waas: ik heb er een foto gemaakt. Alles ziet er prima uit (geen luchtbelletjes), maar als ik 'm dan in het licht houd wordt er een waas zichtbaar. Ook op de achterkant (in mindere mate). Ik weet dat het een aantal dagen duurt voordat het er perfect uitziet, maar er is sinds woensdag niets aan veranderd.

Nog even wachten of zal ik 'm er maar van afhalen?


Laatst gewijzigd door King1987; 18-10-09 om 13:58. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #107  
Oud 18-10-09, 16:06
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazar Bekijk bericht
Ja, heb gewoon het flesje dat meegeleverd wordt gebruikt. Heb wel vrij veel water gebruikt, want na het aanbrengen van de voorkant was al meer dan de helft van de inhoud weg. Misschien dat het daar aan ligt? Hopen dat het nog wegtrekt, want in het licht ziet het er nu echt niet uit. Het is net een raam dat beslagen is.

Nog even over die waas: ik heb er een foto gemaakt. Alles ziet er prima uit (geen luchtbelletjes), maar als ik 'm dan in het licht houd wordt er een waas zichtbaar. Ook op de achterkant (in mindere mate). Ik weet dat het een aantal dagen duurt voordat het er perfect uitziet, maar er is sinds woensdag niets aan veranderd.

Nog even wachten of zal ik 'm er maar van afhalen?

als ik dit zo zie zou ik een eraf halen, opnieuw iets bevochtigen en opnieuw erop plakken, goed vanuit het midden alles wegstrijken ( bovenkant folie dus ook nat maken zodat het strijkrubber er soepel overheen gaat )

als ik dit zo zie, gaat dit niet wegtrekken, dit noem ik eigenlijk al geen waas maar gewoon beslagen, ik had ook een iets witte waas maar dat was 10 x minder erg

wat jij nu hebt gaat denk ik niet zelf wegtrekken
  #108  
Oud 25-10-09, 13:05
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
als je toch volgende week een nieuwe gaat bestellen zou ik het gewoon proberen om een een stukje los te trekken en te kijken hoe goed die nog plakt...

ik denk dat ie best nog redelijk goed zal plakken , ook na een aantal dagen ( let op , heb daar geen ervaring mee )
Een late reactie van mij, maar ik heb het er gewoon op laten liggen. En ben mijn iPhone gaan gebruiken, in de loop van week verdwenen de kleine belletjes. Alleen 2 kleine dingetjes, er zitten namelijk 2 stukjes stof onder de folie. Niet echt zichtbaar en storend tijdens het gebruik maar als er gericht naar gaat kijken dan zie je het natuurlijk.
Na ruim een week verder te zijn ben ik zeer tevreden over de shield. Heb het alleen op voor de voorkant aangebracht. Want voor achterkant gebruik ik een cover. Het is alleen wennen omdat de shield wat dikker is dan een normale screenprotector. Maar het went snel. En nog een groot pluspunt is dat vingervlekken minder goed zichtbaar zijn.
  #109  
Oud 11-11-09, 17:46
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

pfff heb ook zo'n set besteld... pfff nu er nog aan beginnen... keep you updated
  #110  
Oud 24-11-09, 15:30
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Een vraagje: wat is de beste youtube video met uitleg over het aanbrengen van de invisible shield? ik vind er een heel pak en heb geen zin om ze allemaal te bekijken.

Wat ik me ook afvraag: als je de shield platstrijkt en het vocht loopt er langs de kanten uit, komt er ook vocht in het oortje, in de speakers en in de usb-dock terecht. Is dat niet slecht voor de iphone?
  #111  
Oud 24-11-09, 16:21
Vanstra's schermafbeelding
Vanstra Vanstra is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hoorn (NH)
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Een vraagje: wat is de beste youtube video met uitleg over het aanbrengen van de invisible shield? ik vind er een heel pak en heb geen zin om ze allemaal te bekijken.

Wat ik me ook afvraag: als je de shield platstrijkt en het vocht loopt er langs de kanten uit, komt er ook vocht in het oortje, in de speakers en in de usb-dock terecht. Is dat niet slecht voor de iphone?
Gewoon niet teveel van die vloeistof gebruiken.
De luchtbellen trekken na verloop van tijd vanzelf weg.
Ik ben zeer tevreden over de InvisibleShield en gebruik het al ruim twee jaar voor al mijn smartphones.
  #112  
Oud 29-11-09, 18:51
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Mijn zijkantjes beginnen los te laten. Voor de rest is hij nog even mooi, al vinden anderen dat sinaasappelhuidje helemaal niks. Er is een lifetime protection op de screenprotector toch. Is dat ook als de zijkantjes los laten? Moet hem volgens mij via de website van ZAGG opsturen, maar moet ik dan mijn huidige opsturen of krijg ik een nieuwe. Kan iemand me meer info geven?

Laatst gewijzigd door Draicon; 29-11-09 om 18:53.
  #113  
Oud 30-11-09, 12:22
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Ik heb het er ook opgeplakt maar ben er niet tevreden over
Alles goed schoongemaakt zit er nog stof onder en zit er niet lekker op.
Tis niet echt invisble maar tja nu is scherm wel krasvrij
  #114  
Oud 30-11-09, 12:26
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Ik heb die van mij nu al een tijdje in gebruik, ben er opzich wel tevreden over alleen hij is nu helemaal blauw verkleurd door mijn broek :/ ik weet niet of dit normaal is? zou ik hier misschien nog een refund voor kunnen krijgen?
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #115  
Oud 30-11-09, 23:06
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Ik heb er spijt van en wel om het volgende: ik heb 8 maanden geleden heel voorzichtig de Zagg shield aangebracht en dan bedoel ik ook echt heel voorzichtig en zeker niet met heel veel vloeistof. De achterkant liet al na een maand los maar de voorkant was echt perfect totdat.... vorige week mijn Iphone kapot ging (trilmotor defect0. Ik heb de Iphone afgegeven bij Tmobile shop en aangezien er nog garantie opzat zou er geen enbkel probleem zijn totdat ik opeens een brief van de reparatiediens van Tmobile ontving met de mededeling dat er vochtschade geconstateerd was aan de iphone en dat dit niet onder de garantie viel/valt. Of ik zo vriendelijk was om even 270 euro over te maken zodat ze em weer konden maken voor me (niet onder de garantie natuurlijk)

Enige keer dat mijn Iphone ook maar iets in aanraking is geweest met een vloeistof is met het aanbrengen van de shield. Zelf zal ik dus nooit meer doen maar voor degenen die het nog wel gaan proberen. Pas op met de aansluiting van de lader. ik heb begrepen dat daar 1 vd 2 vochtindicatoren zit.

Ik krijg in ieder geval voor 45 euro onderzoekskosten (terwijll er niets onderzocht is) mijn telefoon defect terug en zal het moeten proberen te claimen onder de verzekering.
  #116  
Oud 02-12-09, 12:50
pjotr28 pjotr28 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

De Zagg shield was voor mij na twee maanden over. De zijkanten laten al binnen een paar dagen los. De schermbeveiliging is na twee maanden losgeraakt in de broekzak. Heb nu maar voor een paar euro 4 frontshields gekocht en een hoesje om de achterkant te beschermen.
  #117  
Oud 09-12-09, 22:39
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Ik was bijna overstag voor deze oplossing, maar heb al ervaring met het plakken van folie op het touchscreen van mn Nintendo DS en dit was ook geen succes. Ik ben altijd zuinig op mijn iPhone, heb een leren hoesje én ben verzekerd, dus ik laat dit maar aan me voorbij gaan denk ik zo.

€ 15 - 25 euro vind ik teveel voor deze gok, want het is nog maar de vraag hoe lang het blijft zitten en of je het er wel perfect op krijgt.
  #118  
Oud 09-12-09, 23:18
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Jullei hadden ook een bestskinever moeten nemen.
Ik heb ze beide gehad en bse is opzeker wel de betere van de twee!
  #119  
Oud 16-12-09, 10:00
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazar Bekijk bericht
Ja, heb gewoon het flesje dat meegeleverd wordt gebruikt. Heb wel vrij veel water gebruikt, want na het aanbrengen van de voorkant was al meer dan de helft van de inhoud weg. Misschien dat het daar aan ligt? Hopen dat het nog wegtrekt, want in het licht ziet het er nu echt niet uit. Het is net een raam dat beslagen is.

Nog even over die waas: ik heb er een foto gemaakt. Alles ziet er prima uit (geen luchtbelletjes), maar als ik 'm dan in het licht houd wordt er een waas zichtbaar. Ook op de achterkant (in mindere mate). Ik weet dat het een aantal dagen duurt voordat het er perfect uitziet, maar er is sinds woensdag niets aan veranderd.

Nog even wachten of zal ik 'm er maar van afhalen?


Blazar, is de waas er bij jou nog afgegaan of heb je iets anders geprobeerd? De rede dat ik dit vraag is omdat bij mij hetzelfde probleem is ontstaan, hoewel de waas bij mij iets lichter lijkt. Tevens valt me de achterkant wel tegen. Aan de voorkant zijn namelijk de kleine reeds aanwezige krasjes wel goed gemaskeerd (iphone is 2e hands met enige krasjes), alleen is dus die waas ontstaan. Achterkant zijn puntjes niet gemaskeerd maar lijken juist met IS extra zichtbaar te worden, of zouden dit toch luchtbelletjes kunnen zijn? Heb het er nu ongeveer 36 uur op zitten dus vraag me af wat te doen. Eraf halen of nog even wachten?

Alvast bedankt voor de tips.
  #120  
Oud 16-12-09, 19:54
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Nu eraf halen na 36 uur kan niet meer of je moet het willen weggooien
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.