//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Wat een ***** product zeg! Ik heb vorige week de invisibleshield aangebracht en sinds gisteren begint het rechthoekje los te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 01-08-10, 17:06
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
Wat een ***** product zeg!

Ik heb vorige week de invisibleshield aangebracht en sinds gisteren begint het rechthoekje los te raken. Het product zelf ligt heel lekker in de hand, geeft meer grip aan de iphone en is niet te ruw alleen het nadeel is dat hij bij mij loskomt. Hopelijk komt mn case snel eraan want dan dan gaat dit dingetje er lekker af!

Oh ja, hijs de 18 euro (wat ik er voor betaald heb) helemaaal niet waard!
Volgens mij mag je hem dan terugsturen/terugbrengen, en ontvang je een nieuwe.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 01-08-10, 18:06
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

hallo, voor de 2 snelle personen.

25% korting op alle zagg producten.
1 Maal geldig te gebruiken binnen 7 dagen.

ia3sjas0
ia3sjaw9

Groetjes.
dit is geen spam (heb het bij accessoires ook geplaatst)
  #163  
Oud 01-08-10, 21:17
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Volgens mij mag je hem dan terugsturen/terugbrengen, en ontvang je een nieuwe.
Eerst moet je het volledige bedrag betalen voor een nieuwe shield + 4 dollar als administratiekosten. Daarna moet je uit eigen kosten je oude shield terugsturen naar amerika (op eigen kosten). En dan hopen dat het goed aankomt en dan nog eens gaan wachten totdat ze het bedrag van de nieuwe shield gaan terugsturen.

Wat een gedoe zeg! ik wacht liever op de case van apple (nog hopelijk 3 weekjes).
  #164  
Oud 01-08-10, 21:50
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

dit klopt niet, en ik spreek uit ervaring.

Ik moest enkel de shipping betalen (4dollar), en de shield komt gewoon netjes aan.
Dan heb je 2 keuzes, ofwel stuur je je oude shield op en loopt je levenslange garantie gewoon verder.(voor toekomstige omwisseling) Ofwel stuur je niets op en vervalt je garantie van die shield.
  #165  
Oud 02-08-10, 15:13
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta Bekijk bericht
dit klopt niet, en ik spreek uit ervaring.

Ik moest enkel de shipping betalen (4dollar), en de shield komt gewoon netjes aan.
Dan heb je 2 keuzes, ofwel stuur je je oude shield op en loopt je levenslange garantie gewoon verder.(voor toekomstige omwisseling) Ofwel stuur je niets op en vervalt je garantie van die shield.
Waarom krijg ik dan als ik op replace druk zowel de kosten voor een nieuwe (24 dollar) als 4 dollar verzendkosten?.... hoe moet ik dit aanpakken?
  #166  
Oud 11-08-10, 20:56
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Ik heb sinds begin mei deze invisible shield op mijn iPhone en ik vind hem na die paar maanden eigenlijk al niet meer zo invisible...

Na enkele weken begonnen de hoekjes al wat los te komen, vuil en stof eronder en het loskomen blijft maar uitbreiden. Naast dit euvel wordt de shield ook helemaal vuil geel. 't ziet er echt niet goed meer uit op mijn witte 3Gs en ik sta op 't punt om het van mijn telefoon te trekken en te vervangen.

Ik heb wat rond gesnuffeld op hun site en vroeg me af of er al leden waren met terugstuur ervaringen? Was het vervangen echt voor niets? Welke kosten zijn er te betalen? Het versturen vanuit Amerika naar België? En als ik mijn invisible shield terug stuur, betaal ik deze kost?
  #167  
Oud 11-08-10, 21:09
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reiko Bekijk bericht
Ik heb sinds begin mei deze invisible shield op mijn iPhone en ik vind hem na die paar maanden eigenlijk al niet meer zo invisible...

Na enkele weken begonnen de hoekjes al wat los te komen, vuil en stof eronder en het loskomen blijft maar uitbreiden. Naast dit euvel wordt de shield ook helemaal vuil geel. 't ziet er echt niet goed meer uit op mijn witte 3Gs en ik sta op 't punt om het van mijn telefoon te trekken en te vervangen.

Ik heb wat rond gesnuffeld op hun site en vroeg me af of er al leden waren met terugstuur ervaringen? Was het vervangen echt voor niets? Welke kosten zijn er te betalen? Het versturen vanuit Amerika naar België? En als ik mijn invisible shield terug stuur, betaal ik deze kost?
Ja je betaald de kosten van amerika naar belgie en het is namelijk zo: Je betaald het volle bedrag van een nieuw exemplaar(25 dollar) en zodra zij je oude invisible shield hebben ontvangen krijg je het aankoop bedrag terug. Wat een ***** product, gelukkig heb ik hem losgerukt van mn iphone. NU ziet mn iphone er tenminste als nieuw uit ipv stoffig en lelijk
  #168  
Oud 11-08-10, 21:23
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Ik vind het wel goed aanvoelen. Vooral het rubberachtige gevoel heeft me de zekerheid dat mijn iPhone minder snel uit m'n handen zal glijden.

Maar dat de shield zo verkleurd vind ik echt niet kunnen. Heb schrik dat dit met een nieuwe shield binnen de kortste tijd terug hetzelfde is. Dus weet ik niet goed of ik die teruggeef procedure wel wil als er toch kosten aan verbonden zijn...
  #169  
Oud 29-10-10, 09:35
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik heb Zagg de afgelopen dagen gemaild over een vervaging van de Invisible Shield, en ze vertelde me dat ze alleen vervangen als je een credit card geeft voor een pre-authorization?. Dus niet meer per Paypal betalen voor de verzendkosten en opsturen?? Ik heb helaas geen cc. Heeft iemand recent ervaringen met het vervangen van de Invisible Shield (zonder cc)?
  #170  
Oud 04-01-11, 18:12
KevinTjan KevinTjan is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik krijg 'mm...1
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.