//

iPhone 3G reageert niet op knopje/microfoon van headset

iPhone 3G reageert niet op knopje/microfoon van headset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone reageert niet meer op het knopje van de headset die standaard wordt meegeleverd. Dacht eerst dat het aan de headset lag, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-08, 00:01
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard iPhone 3G reageert niet op knopje/microfoon van headset

Mijn iPhone reageert niet meer op het knopje van de headset die standaard wordt meegeleverd. Dacht eerst dat het aan de headset lag, maar ik heb het ook met een andere geprobeerd. Als je gebeld wordt kun je niet opnemen via knopje, neem je op via de telefoon dan kun je ook niet praten via de headset.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? iPhone is orgineel (geen jailbreak)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-08, 07:06
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Bekijk bericht
Mijn iPhone reageert niet meer op het knopje van de headset die standaard wordt meegeleverd. Dacht eerst dat het aan de headset lag, maar ik heb het ook met een andere geprobeerd. Als je gebeld wordt kun je niet opnemen via knopje, neem je op via de telefoon dan kun je ook niet praten via de headset.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? iPhone is orgineel (geen jailbreak)
Probeer eens je headset-aansluiting schoon te maken, mogelijk zit daar (veel) vuil/stof in.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 04-11-08, 08:44
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Anders oorzaak zou kunnen zou kunnen Zijn dat de stekker niet diep genoeg ingestoken is. Heb hier 2 iPhones en bij de ene gaat het moeilijker dan bij de andere.
  #4  
Oud 10-01-11, 18:36
MMTWGA MMTWGA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Bekijk bericht
Mijn iPhone reageert niet meer op het knopje van de headset die standaard wordt meegeleverd. Dacht eerst dat het aan de headset lag, maar ik heb het ook met een andere geprobeerd. Als je gebeld wordt kun je niet opnemen via knopje, neem je op via de telefoon dan kun je ook niet praten via de headset.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? iPhone is orgineel (geen jailbreak)

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Mijn headset ging er nog maar voor de helft in omdat hij volzat met stof uit mijn broekzak. Ik heb een handig dingetje gekocht en een reserve accu. Dat dingetje is een rond dingetje met een tuut eraan wat de stof eruit blaast. Best goedkoop en het werkt perfect.
Zie: http://www.egalcompany.com/a-15092477/gereedschap/stof-en-vuil-verwijderaar-handformaat
Mijn probleem is opgelost!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone herkent blue tooth headset van Jabra niet Yung iPhone algemeen 2 29-08-10 11:37
Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?! mjay iPhone algemeen 5 18-06-09 22:02
iPhone 3G stoort met mijn Headset microfoon h0tsh0t iPhone algemeen 0 26-09-08 23:02
Bovenkant van het scherm reageert niet meer bungieke Archief 1 17-07-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.