//

Hoe weten waar iPhone vandaan komt?

Hoe weten waar iPhone vandaan komt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb dit topic vorig jaar geopend. De iPhone kwam WEL van T-Mobile en ik had het dus verkeerd! Waarom werkte mijn iPhone dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-02-10, 16:08
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard

hallo,

Ik heb dit topic vorig jaar geopend. De iPhone kwam WEL van T-Mobile en ik had het dus verkeerd!

Waarom werkte mijn iPhone dan niet zonder yessim? Wel, op het moment ik hem ging jailbreaken had ik telkens het vinkje " activate iPhone " aan laten staan. Hierdoor wordt de iPhone geactiveerd door het jailbreak programma waardoor de unlock voor T-Mobile simkaarten niet werd toegepast oid.

Ik had dat dus moeten uitvinken en hem via iTunes gewoon moeten activeren want dan werkte het wel.. Als ik daar eerder achter was gekomen had het mij enorm veel gezijk bespaard.. Heb namelijk mijn iPhone hierdoor verkocht met verlies en een nieuwe gekoch waarvan ik zeker wist dat die wel van T-Mobile was.. deze had echter het zelfde probleem en toen kwam ik er pas achter!

hopelijk dat iemand er nog wat aan heeft
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-02-10, 16:11
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Nee inderdaad. bij een vriend van mij geeft de iphone ook al iets anders aan, voor de rest klopt alels wel..
nou, nogmaals bedankt voor je info! geen enkele site kon me goede informatie hierover geven.
nu snap ik ook waarom ik niet via de normale manier kan unlocken
  #23  
Oud 24-03-11, 09:08
stefan1993 stefan1993 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik kan er maar niet uitkomen waar mijn Iphone vandaan komt.
Ik denk uit Belgie of Luxemburg. Het modelnummer is: MC637FB/A

Zou iemand even voor me kunnen kijken, op de lijsten die op het forum gemeld worden kan ik het toestel niet vinden.

Weet iemand of er in het land van herkomst ook een simlock op de iphone zit?
  #24  
Oud 24-03-11, 10:58
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Daar is helaas niet zo heel veel over te vinden, maar volgens mij komt die uit Frankrijk. In Frankrijk geldt dat de iPhone's standaard simlockvrij zijn. Kan helaas niet garanderen dat wat ik zeg ook daadwerkelijk zo is
  #25  
Oud 24-03-11, 11:23
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Ik heb de mijne via de Apple website in Frankrijk besteld. De mijne heeft als modelnummer MC605FB.

Waarschijnlijk komt de jouwe dus ook gewoon uit Frankrijk. Ik weet echter niet of de jouwe ook simlockvrij is. De iPhones die destijds via de website zijn geleverd zijn simlockvrij, die uit de normale winkels kwamen zat een simlock op. (dat was destijds, juni/juli 2010, weet niet hoe het nu zit)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
  #26  
Oud 24-03-11, 12:36
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Via een serienummer of Imei kan ik iets zinnigs over zeggen. Dus wie het wil weten ff PMetje. Ik kan wel achterhalen door welke provider de iphone is verkocht.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar hebben jullie je iphone vandaan laura87 Archief 11 29-11-08 12:21
iPhone,maar waar vandaan ? Dazzle Archief 5 31-03-08 17:32
Waar haal je Installer vandaan? Franck Archief 4 04-12-07 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.